finger guards

Pagina: 1
Acties:

• sbuter
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08 18:18

sbuter

...dus...

Topicstarter
Kan iemand me vertellen wat dat zijn?

Verwijderd

Dat zijn van die roosters die je voor een fan zet zodat je vinger er niet afgehakt word

• sbuter
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08 18:18

sbuter

...dus...

Topicstarter
Waar ben ik aan begonnen :?

Verwijderd

Explain :? :? :?

• Powerlie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

Wat?:?? waar ben ik aan begonnen??:???

Where is it?

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nouw we het toch hebben over fingerguards, waar ken je ze halen en zou je ze niet gewoon van simpel ijzergaas ofzo kunnen brouwen?

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 21:58
Op zondag 03 december 2000 17:17 schreef wwillem het volgende:
Nouw we het toch hebben over fingerguards, waar ken je ze halen en zou je ze niet gewoon van simpel ijzergaas ofzo kunnen brouwen?
Doh, heb voor 3,50 een fingerguard voor een 80x80 en daar ga ik echt niet zelf voor prutsen hoor, ten eerste ziet dat er nooit zo strak uit en ten tweede moet je dan wel erg zuinig zijn hoor...

Je gaat gewoon naar de electronica boer en vraagt naar van die roostertjes voor een 80x80 (of welke maat dan ook) fan, omdat ze niet altijd weten wat een fingerguard is merkte ik :)

Verwijderd

Fanguards (fingerguards if you wish) kun je oa. hier halen...

Ik moet er zelf ook nog gaan bestellen voor mijn (nu nog :P) drie 80mm fannen... Maar er moet nog veel meer gebeuren aan men kassie :9

Verwijderd

Ik heb nu vier case fans plus van die roostertjes .. kosten ongeveer 3.50 bij de regenboog ;)

En me kast blauw ... is mooi :P
edit:
Mijn kast is een AOpen HQ-45

Verwijderd

Vooral aan te raden bij de hogere toerentallen! >:) (7000rpm >:)>:))

• stealth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 11:46
He aginor geef ik je heel erg gelijk, zo'n coolermaster douw ik me vinger wel in om stil te zetten. Bij delta 60hp een keer geprobeerd en nooit meer.
Stuk vel eraf I:(

Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 20:30 schreef stealth het volgende:
He aginor geef ik je heel erg gelijk, zo'n coolermaster douw ik me vinger wel in om stil te zetten. Bij delta 60hp een keer geprobeerd en nooit meer.
Stuk vel eraf I:(
BWHAHAHAHAHAHA sorry hoor maar waarom zou je je vingers tussen een fan stoppen dan ben je toch |:(

Verwijderd

ik heb hier een fan liggen (kan helaas ff geen shotje maken) maar als daar je vinger tussen komt heb je een serieus problem (auw, juist ja |:(). Het is een industieel fan uit een 19" rack. Het dat hij niet in mijn kast past want anders :)

Verwijderd

Deze dus: http://users.bart.nl/~shades/pix/fan.jpg (hij paste net niet op mijn A4-scanner

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:59

botoo

💀 too old to die young

Het lijkt wel een schroef van een mammoettanker. 53 watt fan en groter dan een A4 scanner, dan heb je iig een extra voeding nodig.
<font size=1>en als 'ie niet in je kast past, dan past je kast misschien wel in de fan</font> ;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 23:47 schreef botoo het volgende:
Het lijkt wel een schroef van een mammoettanker. )
Hij moet ook direct op 230VAC hehe. je voelt de airflow 5 meter verder nog steeds (niet overdreven. Affijn. Ik kwam dus een keer met mijn vinger er tussen. Kon gelijk het gips in |:(
Pagina: 1