Bericht voor Femme..

Pagina: 1
Acties:

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:49
Hi Femme,

Ik heb me onlangs aangemeld voor dit forum na een tijdlang het Webwereldforum te hebben bezocht.
Nou las ik in een wat oudere posting dat jij de SuperMicro SC-760A "onder handen" hebt genomen. Zou je een fotootje kunnen plaatsen van de binnenzijde van jou kast? Ik heb vandaag dezelfde kast gekocht en ben zeer benieuwd hoe jij de case ge-Rob en Nico'd hebt..

TIA!

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 10:23
Femme is vast niet de enige met zoŽn kast hoor!

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Had ie er geen review van gebakken op tweakers?
http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=103

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:49
Duh! RubZie, bij deze...als iemand diezelfde kast enigszins gecustomized heeft..laat het even zien met een fotootje..

Thanx!

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• Femme
  • Laatst online: 01:10

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb die kast nog niet 'onder handen genomen', want da's niet echt nodig. Standaard space voor 11 koelers :7 .

Oja, ik heb de roosters wel voor de koelgaten weggesloopt. Betere airflow, minder herrie.

• Jhon
  • Laatst online: 10-06 13:30
Femme: Heb jij bij de fans de plastic(binnen) en het stalen(bijtenkant) roosters weggehaald?

Ik heb trouwens ook een SC760, en ik heb de cooler die boven de processor zat tegen de achterkant van de kast geplaatst met de twee haakjes in de openingen van de optionele seriele en paralele poorten(die dus niet gebruikt worden)en het derde(in het midden aan de ander kant) met ee tyripje vast gemaakt aan het gaatjes rooster.

Ik zal ff kijken of ik een fotootje kan capturen met mijn asus v6600 deluxe en zal hem dan ff posten.
Dan zal het waarschijnlijk wat duidelijker zijn.
Pagina: 1