Lynksys WAP11 V2.6 firmware

Pagina: 1
Acties:

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Ik krijg de Firmware versie 1.07 niet geinstalleerd.
Ik kan het Access point wel gebruiken en benaderen met de setup op de bijgeleverde CD-rom alleen valt hij om de haverklap uit gemiddeld 1 dag en dan moet ik m resetten.
Bij de Firmware 1.07 zit geen goede howto en het lukt me dan ook niet om die firmware erop te krijgen. (Er is een nieuwere versie van het setupprogramma maar die vind het AP niet.)
Het probleem met uitvallen doet zich vooral voor als ik een hoge downloadstroom heb. Hij stopt er dan al na een minuut mee.

Ik weet nogsteeds niet hoe ik de firmware moet upgraden...

In V1.07 zit ook een functie om de AP's elkaar te laten versterken. Je moet dan wel twee dezelfde Linksys Wap11's hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door Wilfred op 07-10-2003 09:16 ]

Sign of my Time

• Wilfred
????????????? Iemand?

Sign of my Time

• Wilfred
Ook bij de helpdesk van Linksys kunnen ze me niet echt verder helpen. Er zou een menu tevoorschijn moeten komen als ik het IP adres van het AP intik...

Sign of my Time

• Wilfred
Nou wilfred Leuk dat je het vraagd! Dat doe je namelijk zo!
Je bent natuurlijk vergeten een vast IP adres te geven aan je netwerkkaart waarmee je de AP wilt benaderen en ook je subnetmask is niet ingevuld. Dat had je wel netjes gedaan bij je wireless adapter maar niet bij je netwerkkaart!
Als je dat eenmaal hebt geregeld is het een fluitje van een cent! Gewoon het IP adres van het AP opgeven en dan kan je bij help de Firmware upgraden!
Bij versie 1.07 zit overigens ook de optie om een AP te versterken (repeater heet dat in het AP) Ik zag in een ander topic dat je daar ook naar opzoek was. Let wel op want het werkt alleen als je twee Linksys AP's hebt! Je moet in hetzelfde menu de optie Repeater aanzetten en het MAC-adres van het apparaat wat je wilt repeaten.

Ik hoop dat je zo geholpen bent en zoek volgende keer eens wat beter ik ga je niet iedere keer helpen!

Sign of my Time

• SnookY WookemS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-01-2025
Ghehe :P Goed bezig wilde Fred