Hyperthreading Technology

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Amd-xP
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 13:33
Hey,

Khep een Intel Pentium 4 Processor (2.6GHz) die Hyperthreading Technology ondersteunt , maar nu blijkt er een debiele fout in WinXP SP1 te zitten: Dat werkt niet samen!! Mijn PC loopt nu veeeel trager als 2.6 GHz... Maar nu is daar wel een patch voor...maar dan moet je gaan bellen met Bill(lees: Microsoft) en daar hep ik dus niet zoveel zin in, vanwege illegale nummers enzow

Er zijn dus nu nog 2 oplossingen:

1. Op een nieuw SP wachten
2. De patch van iemand krijgen en..INSTALLEREN

Duzz...the question izz: Hep iemand die patch?? NEDERLANDS GRAAG!

Thnx,

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Al eens op microsoft.com gezocht?

Overigens nog nooit problemen gehad met een P4 3.06 HT @ Windows 2000 (server); lijkt me sterk dat ze opeens alle HT gebruikers buiten spel zetten met een bug in een SP1 voor XP?

Lees overigens ook alsjeblieft de FAQ over normaal taalgebruik en nettiquette. We hebben, om het zo te zeggen, 'niet met je geknikkerd'.

Overigens had ik dan nog geneens gelezen wat hieronder staat. Erg handig van je, harry.

[ Voor 112% gewijzigd door HunterPro op 30-09-2003 08:28 ]

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-08 14:08
Concludeer ik nou dat jij een illegale versie van winXP hebt? :/
maar dan moet je gaan bellen met Bill(lees: Microsoft) en daar hep ik dus niet zoveel zin in, vanwege illegale nummers enzow
Je kunt misschien mijn boeken cursus "Nederlands" van mij overkopen, want ik kreeg ook een waarschuwing op mijn BrEeZeR taal..... :P

[ Voor 25% gewijzigd door BeZaX op 30-09-2003 08:28 ]

• Amd-xP
kan echt niks vinden op microsoft.com

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
J-J-Jordy schreef op 30 September 2003 @ 08:23:
Er zijn dus nu nog 2 3 oplossingen:

1. Op een nieuw SP wachten
2. De patch van iemand krijgen en..INSTALLEREN
3. Een licentie XP kopen, Microsoft bellen (je krijgt heus Bill niet aan de lijn, wees gerust) en de patch krijgen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Amd-xP
Nee... is voor een maat van mij.. zou niet weten wat hij heeft

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
J-J-Jordy schreef op 30 September 2003 @ 08:28:
Nee... is voor een maat van mij.. zou niet weten wat hij heeft
hihi :$ het oudste trucje 'nee meneer deze sigaretten/drank/whatever zijn voor mijn vader/zus/broer/vriend!'

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dat ligt dus niet aan de CPU en hoort derhalve helemaal niet in Processors, Mobo's & Geheugen :)

Ja, ik kan dit topic naar Windows Operated Systems verplaatsen. Maar omdat ik deze topicstart namelijk waardeloos vind, gun ik WOS dit topic niet. Wees duidelijker wat betreft de probleemomschrijving en schrijf eens normaal Nederlands.

Verder slaat het werkelijk nergens op om voor deze ene Patch contact te opnemen met Microsoft. Die Patch kun je gewoon van het Internet trekken. Google eens creatief naar de Patch.

Tot slot raad ik je dringend aan om de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) aandachtig door te lezen om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

[ Voor 18% gewijzigd door BalusC op 30-09-2003 08:31 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.