[OGR-24] hitparade van 29 september Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Wel een mooie flush hoor :)

OGR-24 hitparade van 29 september 2003

Top 30

1.(+3)44.993Team ColdFusion4.192.822(1)
2.(-1)24.295JiveY [24#3 25#19 64#92 72#147]4.135.888(2)
3.(-1)632EliteHackers.com571.357(7)
4.(+)619#marijse united207.152(19)
5.(=)294NoizyCows Is Powered By DaRk Rain341.900(13)
6.(+)233Division Brabant468.831(10)
7.(=)199Dijkhuis39.972(50)
8.(+)22IBM TDC TSS SMS+ / DTX team3.632(207)
9.(+)17Team Cow Kunstje featuring Los Alcoholicos230.908(16)

Top 15 teams

1.(=)71.304Dutch Power Cows23.973.735(1)
2.(+1)2.250Team Ninja - The Counts of Crunch4.060.310(7)
3.(-1)911Free-DC1.750.768(20)
4.(+)747Team Japan HAM Radio Stations122.336(225)
5.(+)339Russian Team3.235.770(10)
6.(+)304PINGUIM: Portugal Is Now Going Up In Megakeys227.923(134)
7.(+)227BugTraq.Ru Team. United power of xUSSR.5.626.335(4)
8.(+)125The Australian Dudes285.844(115)
9.(+)118Japan FreeBSD Users Group1.799.956(19)
10.(+)112Terminal & BBS Liane & Others RC5 Team755.134(46)
11.(+5)85On top of the STACK241.791(127)
12.(+)75Distributed Net Supporters Club Halle (Saale)-DNSCH1.180(3421)
13.(-1)60Team Hungary STB+1.579.602(25)
14.(-4)49Winbiff Users Group2.022.543(17)
15.(+)48The Idle Time Chattown Collective9.523(1669)

Leden

Aantal leden792
Verschil met vorige dag0
Nieuwe leden0
Retirements0

Huh?? Niemand joinde gisteren DPC!!! Boehoehoehoeeeee.... :'(

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Betekent dit dat utrecht weer in de lucht is?
Een mooie 9e plek voor Los Alcoholicos. De naam mag ondertussen aangepast worden, maar helaas kan je nog steeds niet 'edit your information' doen bij dnet :/

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 19:35
Nee proxy1.utrecht.nl ligt er nog altijd uit. Onze proxy flushed sinds kort naar proxy2.utrecht.nl, die doet het nog wel. En we hebben toen gelijk een tussentijdse flush gedaan om jivey voor te blijven :P
Op proxy1 staat nog iets van 210T te wachten :/

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-05 11:43

geintje

=| zeiken met een glimlach |=

he verveelend..
jive nog niet op #1 :+

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ColdFusion schreef op 30 September 2003 @ 10:52:
Nee proxy1.utrecht.nl ligt er nog altijd uit. Onze proxy flushed sinds kort naar proxy2.utrecht.nl, die doet het nog wel. En we hebben toen gelijk een tussentijdse flush gedaan om jivey voor te blijven :P
Op proxy1 staat nog iets van 210T te wachten :/
hehehe toch leuk om te zien dat de nummer 1 plek toch wel iets zegt :)

al is het dan alleen om de eer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 11:57:
[...]
hehehe toch leuk om te zien dat de nummer 1 plek toch wel iets zegt :)

al is het dan alleen om de eer
idd leuk alleen jammer dat het hier gebeurt en niet bij een project waar het nog enige nut heeft :/

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnim
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:05
Tuurlijk gaan we die eerste plek niet zomaar afgeven. Er is zo hard voor gewerkt door Mar en vele anderen, dat deze laatste loodjes ook maar opgebracht moeten worden.

Voor de rest is het nut hier ver te zoeken idd, maar gisteren zijn er toch nog maar wat PC-tjes overgezet van andere projecten, want JiveY kwam wel erg dichtbij.

Team ColdFusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 16:49

Jive

MooMooMastah

Arnim schreef op 30 September 2003 @ 14:07:
Tuurlijk gaan we die eerste plek niet zomaar afgeven. Er is zo hard voor gewerkt door Mar en vele anderen, dat deze laatste loodjes ook maar opgebracht moeten worden.

Voor de rest is het nut hier ver te zoeken idd, maar gisteren zijn er toch nog maar wat PC-tjes overgezet van andere projecten, want JiveY kwam wel erg dichtbij.
1: Ik heb er dus niet hard voor gewerkt ????

2: Vind ik persoonlijk wel een zwaktebod hoor ...
Eerst met zun allen gaan lopen mopperen dat ik maar op moet houden en bla bla bla .. En dan vervolgens maar wat extra machines van andere projecten halen om toch maar die zo superbelangrijke plek te houden ...

conclusie :
ophouden met mopperen, dan blijft jullie team geloofwaardig.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Laatst online: 04-09 07:58
Jive, snap je het nou niet, of wat?
TCF stopt echt wel, als jij ze niet meer gaat lopen bedreigen.... jij dwingt ze nu gewoon om ook verder te gaan......

tuurlijk heb jij er ook hard voor gewerkt, maar zij hebben gewoon de #1, als jij je daar bij neerlegt is het allemaal goed, en kunnen we allemaal wat nuttigs doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

UUHM hoezo Marble....

Jivey staat in zijn recht (ik ben het niet met em eens en vind t wel zonde) maar toch heeft hij net zoveel recht op die #1 als ieder anders die er hard genoeg voor gewerkt heeft.

Hoe lullig dit ook is voor TCF omdat die gewoon weer een project als #1 willen afsluiten. en verder willen met andere projecten.

Maar eerlijk = eerlijk, je kan Jivey GEEN ongelijk geven

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
Ik ga er niet eens meer op in... Er zijn hier mensen die de twee verschillende zaken niet kunnen onderscheiden:
1) statswaarde.
2) nuttige bijdrage aan het project of aan DPC met het nog altijd door blijven crunchen terwijl er niets nuttigs te crunchen valt.

Als we dan al toch nutteloos bezig zijn, waarom gaan we dan gewoon niet verder met client versie 469, dat heeft net zoveel nut.

[ Voor 85% gewijzigd door ColdFusion op 30-09-2003 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Zolang ze stubs accepteren heeft het nut.
Pas als ze geen stubs meer accepteren zal het project echt afgerond zijn.
Blijkbaar komen er nog steeds interessante stubs binnen, anders hadden ze ogr-24 wel gelijk op "contest=closed" kunnen zetten in de 335 perproxy.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

ColdFusion schreef op 30 September 2003 @ 16:40:
Ik ga er niet eens meer op in... Er zijn hier mensen die de twee verschillende zaken niet kunnen onderscheiden:
1) statswaarde.
2) nuttige bijdrage aan het project of aan DPC met het nog altijd door blijven crunchen terwijl er niets nuttigs te crunchen valt.

Als we dan al toch nutteloos bezig zijn, waarom gaan we dan gewoon niet verder met client versie 469, dat heeft net zoveel nut.
Bij de dnet projecten is het nut zowiezo ver te zoeken, het gaat om de stats. Dus zolang ze blijven accepteren is het iedereens eigen keuze wat ze draaien. En over het feit dat er al 100 zoveel % binnen is...daar hoorde ik bij seti ook niemand over, was ook gewoon voor de stats.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 09:36

sus

is druk :+

Naja, dan crunchen we toch nog ff door op ogr-24 :) Die #1 houden we gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

ColdFusion schreef op 30 September 2003 @ 16:40:
ik onderscheid ze juist wel daarom vind ik het lullig voor jullie en kan ik Jivey geen ongelijk geven 8)7

heart - mind thing zeg maar :+ (maar ik neig naar de kant van TCF)

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnim
  • Laatst online: 16:05
Jive schreef op 30 september 2003 @ 15:56:
[...]

1: Ik heb er dus niet hard voor gewerkt ????

2: Vind ik persoonlijk wel een zwaktebod hoor ...
Eerst met zun allen gaan lopen mopperen dat ik maar op moet houden en bla bla bla .. En dan vervolgens maar wat extra machines van andere projecten halen om toch maar die zo superbelangrijke plek te houden ...

conclusie :
ophouden met mopperen, dan blijft jullie team geloofwaardig.
Dat jij er niet hard voor gewerkt hebt, hoor je mij niet zeggen. Ik zeg alleen dat Mar en vele anderen hard voor die nummer 1 van TCF hebben gewerkt. Niks dan respect voor de output die je opbrengt als eenling! Het is ook je goed recht dat je wil proberen de nummer 1 van ons over te nemen, maar het is ook ons goed recht om deze plek te verdedigen.

Zoals je weet, is TCF behoorlijk groot en we doen met een behoorlijk aantal projecten mee (kijk maar naar ColdFusion's sig). Bovendien wordt er nog wel eens geschoven met power om bepaalde projecten af en toe een boost te geven. Dat doet overigens iedereen, ook eenlingen, kijk maar naar DukeBox of Stappel, daar is niets vreemd aan.
De power die we op OGR-24 gezet hadden, stond voordat we gingen OGR-en ook wat anders te doen. Nadat d.net aangaf dat 100% van de OGR-24 stubs doorgerekend was, is behoorlijk wat power vertrokken hier, omdat de meesten van ons vonden dat het voor de zoveelste keer doorrekenen van dezelfde stub weinig toegevoegde waarde heeft. In eerste instantie zijn behoorlijk wat PC's op de stampede voor ECC2 gezet en nu is veel van de power die voorheen op OGR-24 stond ingezet voor het TSC project.
Met name Mar is hier blijven hangen, om de eerste plaats in het OGR-24 project te verdedigen. Hij gaat echter net iets minder snel dan jij en dus heb ik besloten hem een stukje mee te helpen om hier op nummer 1 te blijven. Dat je daar niet blij van wordt, kan ik heel goed begrijpen, want je kwam net lekker dichtbij. Aan de andere kant, vind ik dat ik best een extra PC op OGR-24 mag zetten om de eerste plek te verdedigen, waarvoor, ik zeg het nog maar een keer, erg hard gewerkt is.

Om nog maar eens op het punt van het nut van doorcrunchen terug te komen. Op zich vind ik dat OGR-24 weinig nut heeft. d.net zegt dat 100% van de stubs doorgerekend is, de buffers die we hebben liggen, zijn allemaal minimaal twee maal doorgerekend, dus wetenschappelijk waarde is niet al te hoog. Ook DPC wordt er niet echt beter van, dat we hier doorcrunchen, want we staan een straatlengte voor.
Toch zet ik nog een extra PC in op OGR-24? Dat heeft de volgende reden. Op het moment dat ik die PC op OGR overzet, vind ik dat namelijk heel veel nut hebben. Het doel is namelijk om die eerste plek te verdedigen! De nummer 1 voor OGR-24 staat namelijk best hoog op mijn prioriteitenlijstje, en misschien zet ik daarom morgen er nog wel een PC bij.
Als je daarna de zaak echter weer analyseert, dan lijkt het weer een beetje nutteloos te worden. Jij blijft proberen om ons in te halen en wij blijven ervoor zorgen dat we je voor blijven. Het is eigenlijk een soort van een Mexican Standoff. Dat is het moment geweest dat Mar en ColdFusion een aantal weken geleden hebben gevraagd of het niet beter is voor beide partijen om ermee te stoppen. Dat wil je blijkbaar niet, dus crunchen we verder totdat d.net stopt met OGR-24 stubs te waarderen, of dat onze eerste plek niet meer in gevaar is. So be it.

Team ColdFusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi lang verhaal, wat voor beiden op gaat.

je verwoord heel mooi waarom je dus een pc terug op OGR-24 zet omdat je de nummer 1 plek belangrijk vind, maar JiveY vind hem blijkbaar net zo belangrijk.

Feit is : de stubs zijn nutteloos, maar hier weegt de nummer 1 plek bij alle 2 dus zwaarder dan de nut factor.

oftewel, jullie zullen alle 2 blijven crunchen totdat de stubs niet meer worden verwerkt in de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
Jive schreef op 30 September 2003 @ 17:14:
Zolang ze stubs accepteren heeft het nut.
Pas als ze geen stubs meer accepteren zal het project echt afgerond zijn.
Blijkbaar komen er nog steeds interessante stubs binnen, anders hadden ze ogr-24 wel gelijk op "contest=closed" kunnen zetten in de 335 perproxy.
Dan begrijp jij het begrip "wetenschappelijk nut" volgens mij niet. Dnet heeft alle 100% van de stubs die ze hebben uitgedeeld inmiddels twee terug gestuurd gekregen. De rest wat er binnenkomt voegt wetenschappelijk gezien niets meer toe aan het project. Dat dnet nog altijd geen stop heeft gezet wil niet zeggen dat we nog altijd een wetenschappelijk gezien nuttige bijdrage leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Coldfusion : jij rekent statistisch nut anders ook niet mee ...
Wie zegt dat al die blokkies die ik uitreken wel dezelfde resultaten geven als wat ze al hebben staan ???? Zijn anders behoorlijk wat bugs geweest in OGR ... mischien reken ik wel een aantal resultaten "anders" uit .. dan zou het wel degelijk van belang zijn omdat hun data niet klopt ....

Ik ben voor mij unieke WU's aan het crunchen, zit geen gekopieerde buffer bij ... Is dat bij jullie ook zo ????

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
Tuurlijk is dat bij ons ook zo. Verdenk je ons nou weer van cheaten dan ofzo? Zo lame zijn wij niet hoor. Ik heb pas 50.000 stubs gehad die door iemand anders gecrunched zijn, dus we kunnen voorlopig nog wel voorruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:17
LOL, nee TCF heeft alle pc's van OGR-24 afgehaalt en flusht met een pentium100 de buff-out gewoon tig keer. Puur om te pesten :?

Ik denk dat er nog wel velen zijn met grote buffers.

Ik snap beide standpunten en ga me er verder nu ook buitenhouden.
CF leuke vergelijking met die 469 clientversie B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

ColdFusion schreef op 30 September 2003 @ 19:59:
Tuurlijk is dat bij ons ook zo. Verdenk je ons nou weer van cheaten dan ofzo? Zo lame zijn wij niet hoor. Ik heb pas 50.000 stubs gehad die door iemand anders gecrunched zijn, dus we kunnen voorlopig nog wel voorruit.
Ik bedoelde dus stubs die al eerder door tcf zijn gecrunched nogmaals uitrekenen ..
Niet dubbelflushen ...... (nee, zo lame ben ik niet datik jullie daarvan beschuldig) ...

Maaruhm ... ik heb geen extra stubvoorraad nog hoor ... mischien moet ik de ninja's maar vragen om hun 400k stubs dan ...kan ik ook nog effe vooruit.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
Okee, maar nee dus. Wij rekenen al onze buffers eenmaal door. Maar jij wilt dus nog gewoon doorgaan als je stubvoorraad van nu op is? :/ Ik denk dat ik dan maar snel die 400k bij hun wegtrek >:) }) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Komop, gewoon doorcrunshen totdat je erbij neervalt, of dat er geen stubs meer zijn. Niet met het einde van het project in zicht zomaar stoppen!

Dus komop TCF! Verdedig die #1 plek!
Dus komop JiveY! Verover die #1 plek!
:Y)

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

ColdFusion schreef op 30 September 2003 @ 21:43:
Okee, maar nee dus. Wij rekenen al onze buffers eenmaal door. Maar jij wilt dus nog gewoon doorgaan als je stubvoorraad van nu op is? :/ Ik denk dat ik dan maar snel die 400k bij hun wegtrek >:) }) :Y)
Blijkbaar was jullie voorraad niet toereikend, en heb je nog 50k "extra" op de kop getikd ... |:(
* Jive houd zich aan zijn woord, als de proxy leeg is gaat er vanzelluf ogr-25 in ... }:O

[ Voor 4% gewijzigd door Jive op 30-09-2003 22:27 ]

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
Ja wij waren niet zo zelfzuchtig om met de eerste uitgave destijds 250k aan stubs binnen te trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

wat is het toch altijd gezellig hier :+

[ Voor 3% gewijzigd door Oezie Woezie op 30-09-2003 22:52 ]

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

ColdFusion schreef op 30 september 2003 @ 22:42:
Ja wij waren niet zo zelfzuchtig om met de eerste uitgave destijds 250k aan stubs binnen te trekken...
1: toen trok ik 100, en die was erdoor voordat de 2e uitgave kwam.
2: bij de 2e uitgave trok ik 300 om genoeg te hebben, en toen besloot D.Net om alles ineens elke 2 weken de deur uit te gooien.

Jive's Box
Jive @ DNET

Pagina: 1