Ik zit nu al het tijdje met het probleem dat downloads in bittorrent blijven hangen.
De down en upload stopt (freezes) en de client trekt opeens 99% CPU
Dit is echt zwaar irritant.
Als ik Windows opnieuw installeer is het een week of 2 weg en dan begint het vriezen weer!
Ik zit niet achter een firewall wel ben ik connected via een hub.
Ik gebruik windows XP SP1.
Ik zat er aan te denken windows 2k te proberen maar ben er nog niet toe gekomen.
De clients die ik geprobeerd heb :
de originele,
Shad0w's,
Experimental,
Personal torrent collector,
ABC [Yet another bittorrent client]
Bittorrent++
En vast nog wel wat anderen die ik vergeten ben
Het valt me op dat deze allemaal de Python build gebruiken!
Wel zijn er java en delphi clients maar deze bieden lang niet alle functies die de Python clients bieden!
Ik heb wat rond gezocht en er waren wel wat meer mensen die dit probleem hebben, niemand kwam er echter uit.
Zitten er hier mensen die dit probleem hebben gehad en het op hebben kunnen lossen of weten wat het zou kunnen zijn..
Ik ben iig out of opties
De down en upload stopt (freezes) en de client trekt opeens 99% CPU
Dit is echt zwaar irritant.
Als ik Windows opnieuw installeer is het een week of 2 weg en dan begint het vriezen weer!
Ik zit niet achter een firewall wel ben ik connected via een hub.
Ik gebruik windows XP SP1.
Ik zat er aan te denken windows 2k te proberen maar ben er nog niet toe gekomen.
De clients die ik geprobeerd heb :
de originele,
Shad0w's,
Experimental,
Personal torrent collector,
ABC [Yet another bittorrent client]
Bittorrent++
En vast nog wel wat anderen die ik vergeten ben
Het valt me op dat deze allemaal de Python build gebruiken!
Wel zijn er java en delphi clients maar deze bieden lang niet alle functies die de Python clients bieden!
Ik heb wat rond gezocht en er waren wel wat meer mensen die dit probleem hebben, niemand kwam er echter uit.
Zitten er hier mensen die dit probleem hebben gehad en het op hebben kunnen lossen of weten wat het zou kunnen zijn..
Ik ben iig out of opties
[ Voor 8% gewijzigd door H3llSiNG op 30-09-2003 00:36 ]
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)