Ik heb 2 computers met windows XP SP1 nu heb ik in plaats van een crosslink kabel een routertje gekocht. Alles aangesloten, internet gedeeld, harde schijfjes mooi gedeeld, kortom het werkt perfect. Behalve dat ik op geen van beide computers in de mijn documenten, program files en windows directories van de andere computer kan komen. Hiervoor zou ik geen rechten hebben terwijl ik op beide ben ingelogd als administrator. Ik vond deze tekst in een helpfile van windows XP:
De optie Delen is niet beschikbaar voor de systeemmappen Documents and Settings, Program Files en Windows. Bovendien kunt u mappen in andere gebruikersprofielen niet delen.
Is dit niet toch ergens in te stellen dat ik dit kan omzeilen??? Is er niet een andere weg hoe ik toch volledige toegang kan krijgen op beide computers voor de genoemde mappen??? Alvast bedankt allemaal.....
De optie Delen is niet beschikbaar voor de systeemmappen Documents and Settings, Program Files en Windows. Bovendien kunt u mappen in andere gebruikersprofielen niet delen.
Is dit niet toch ergens in te stellen dat ik dit kan omzeilen??? Is er niet een andere weg hoe ik toch volledige toegang kan krijgen op beide computers voor de genoemde mappen??? Alvast bedankt allemaal.....