Toon posts:

[Hotmail] Mail komt niet aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een mail verstuurd aan 12 mensen. Het is een uitnodeging voor een verjaardag. Bijna niemand heeft hem ontvangen. Alleen 1 iemand die geen hotmail heeft.

Nu is mijn vraag... is het normaal dat het langer dan 10 minuten duurt voordat een bericht aankomt? Ik heb trouwens gebruik gemaakt van mijn Orange Mail (@orange.nl) omdat ik @home al niet zo vertrouwde. Heb trouwens geen mailtjes ontvangen van de postmaster over het verkeerd bezorgen of iets dergelijks.

Ligt dit aan hotmail?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Topictitel van '[mail]' -> '[Hotmail] Mail komt niet aan'

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
kan best meer dan 10min duren hoor. Bij Hotmail liggen er geregeld SMTP servers uit, waardoor jouw SMTP server het bericht in z'n queue houd en het na, bijv, een half uur nog een keer probeerd

• sirdupre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-04-2025
Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 22:56:
Ik heb zojuist een mail verstuurd aan 12 mensen. Het is een uitnodeging voor een verjaardag. Bijna niemand heeft hem ontvangen. Alleen 1 iemand die geen hotmail heeft.

Nu is mijn vraag... is het normaal dat het langer dan 10 minuten duurt voordat een bericht aankomt? Ik heb trouwens gebruik gemaakt van mijn Orange Mail (@orange.nl) omdat ik @home al niet zo vertrouwde. Heb trouwens geen mailtjes ontvangen van de postmaster over het verkeerd bezorgen of iets dergelijks.

Ligt dit aan hotmail?
Spamfilter?

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:16
Jelmer schreef op 29 September 2003 @ 23:00:
kan best meer dan 10min duren hoor. Bij Hotmail liggen er geregeld SMTP servers uit, waardoor jouw SMTP server het bericht in z'n queue houd en het na, bijv, een half uur nog een keer probeerd
Of 2 dagen. Of helemaal niet.

Heb slechte ervaringen met het sturen van mail naar hotmailers.

Verwijderd

Topicstarter
Jah sorry voor de vage topictitel. Het heeft uiteindelijk een halve dag geduurt! Belachelijk dus maar nu is mn mail waarschijnlijk wel overal aangekomen.

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Bij mij duurt het soms ook een dag (of 2 :s) als ik aan veel mensen tegelijk stuur (30+)

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:04
Als je van hotmail naar buiten wil mailen, of de andere kant op, dan kun je beter gewoon een briefkaart pakken en op de post doen, dat gaat echt heel wat sneller.

Soms werkt het snel, maar meestal duurt het minimaal 6 uur voordat er ook maar iets hotmail in of uitkomt. Dat heb je nu eenmaal met gratis diensten :)
Pagina: 1