Beetje laat, maar toch 
reviews: Philips HDD100 Review
Ik weet dat taalpuristen hier niet al te zeer op prijs gesteld worden, maar dit is taalkundig echt een miskraam.
M'n mening hieromtrent heb ik reeds als reactie bij de review geplaatst (http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=863819).
Ik zou eigenlijk gewoon willen weten of reviews eerst nog door de handen van een chief editor passeren of niet, want dit vind ik eerlijk gezegd een zeer spijtige zaak.
En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
Noem het mierenneuken of wat je ook wil, maar ik vind dit persoonlijk gewoon enorm jammer.
Ik dacht begrepen te hebben dat jullie van je amateuristische imago wilden afgeraken, maar op deze manier gaat dat niet bepaald lukken denk ik.
Dit is absoluut niet negatief bedoeld, verre van, ik apprecïeer julie werk ten zeerste, maar is het echt zoveel gevraagd net dat kleine beetje extra oplettendheid aan te wenden?
reviews: Philips HDD100 Review
Ik weet dat taalpuristen hier niet al te zeer op prijs gesteld worden, maar dit is taalkundig echt een miskraam.
M'n mening hieromtrent heb ik reeds als reactie bij de review geplaatst (http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=863819).
Ik zou eigenlijk gewoon willen weten of reviews eerst nog door de handen van een chief editor passeren of niet, want dit vind ik eerlijk gezegd een zeer spijtige zaak.
Na een relatief rustige startperiode lijkt het wel alsof nu zo'n beetje ieder bedrijf dat zich bezighoudt met draagbare muziekspelers plotsklaps inziet dat compacte mp3-spelers met een harde schijf wel eens een lucratieve business zouden kunnen vormen.
Na een relatief rustige startperiode lijkt het wel alsof quasi ieder bedrijf dat zich bezighoudt met draagbare muziekspelers plotsklaps inziet dat compacte mp3-spelers met een harde schijf wel eens een lucratieve business zouden kunnen vormen.
Hoewel de HDD100 dankzij zijn 1,8" harde schijf aanmerkelijk kleiner is dan 2,5"-spelers zoals de xClef, moet de HDD100 met een gewicht van 167 gram toch net zijn meerdere erkennen in bijvoorbeeld de iPod.
Hoewel de HDD100 dankzij zijn 1,8" harde schijf opmerkelijk kleiner is dan 2,5"-spelers zoals de xClef, moet de HDD100 met een gewicht van 167 gram toch net zijn meerdere erkennen in bijvoorbeeld de iPod.
De volledige handleiding in het staat wel als PDF-bestand op de cd-rom, of is eventueel in het Nederlands te downloaden van de Philips website.
De volledige handleiding in het wat???? (Engels uiteraard, I know, maar toch)
Ik ben heel mild geweest zelfs want vele zinnen kunnen veel beter verwoord worden.Eventueel kan de DMM kan gebruikt worden voor het bewerken van ID3-tags, maar ook hiervoor geldt dat het weliswaar werkt, maar niet zo gemakkelijk en snel als je misschien zou willen.
Kan -1
En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
Noem het mierenneuken of wat je ook wil, maar ik vind dit persoonlijk gewoon enorm jammer.
Ik dacht begrepen te hebben dat jullie van je amateuristische imago wilden afgeraken, maar op deze manier gaat dat niet bepaald lukken denk ik.
Dit is absoluut niet negatief bedoeld, verre van, ik apprecïeer julie werk ten zeerste, maar is het echt zoveel gevraagd net dat kleine beetje extra oplettendheid aan te wenden?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 21:22 ]