Heb net een gekochte dvd geript naar mijn harde schijf met smartripper. Alles bij elkaar is het ongeveer 3,8 gb groot. Kan ik nu zonder meer de geripte bestanden met nero op een DVD+r branden (in de video_TS folder natuurlijk) en zou het dan moeten werken?? Heb namelijk eens op doom9 gelezen dat de volgorde en plaats op de disc van de bestanden van belang zou zijn maar weet niet wat daarvan waar is . Ik kan de zaak in ieder geval wel op mijn pc afspelen zonder het origineel in de speler te hebben. Om de een of andere reden is dvdrhelp.com down anders had ik daar nog wel ff gekeken
Gewoon zeggen dat je een nieuwe video DVD wilt branden. Nero maakt dan automatisch de mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS voor je aan in je nieuwe compilatie. Vervolgens sleep je je geripte bestanden in VIDEO_TS, Branden en klaar.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Verwijderd
Heel helder en duidelijkE-Vix schreef op 29 September 2003 @ 21:16:
Gewoon zeggen dat je een nieuwe video DVD wilt branden. Nero maakt dan automatisch de mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS voor je aan in je nieuwe compilatie. Vervolgens sleep je je geripte bestanden in VIDEO_TS, Branden en klaar.