Kan je de TV-out van de geforce ook aan de TV aan sluiten zonder scart aansluiting bijvoorbeeld aan de coaxs aan sluiting, of zijn er nog andere verloopstekkers hiervoor??
je kunt de tvout gewoon aan een coax doen inderdaad, je kunt een convertor kopen van zo'n geel tulpkabeltjestekkerding (zeg maar) naar coax. Is een klein opzetstukje, kost een paar piek. Dan moet je op de TV ff het kanaal opzoeken natuurlijk.
[edit]
ikzelf ga trouwens voor een scartkabel waaruit zo'n geel tulpje komt en een rode en een witte voor het geluid: Alles in 1 naar de video. Kan ik ook nog opnemen
[edit]
ikzelf ga trouwens voor een scartkabel waaruit zo'n geel tulpje komt en een rode en een witte voor het geluid: Alles in 1 naar de video. Kan ik ook nog opnemen
pak een telefoonkabel
is 5 aardig
kan je geluid en videosignaal meesturen!
is 5 aardig
Maar hoe kan ik die dan op die coaxs aan sluiting van de tv aansluitenOp zondag 03 december 2000 16:02 schreef knights16 het volgende:
pak een telefoonkabel
is 5 aardig
Verwijderd
Gewoon niet, heb het zelfde als eens gedaan over een afstand van ongeveer 5 a 6 meter. Beeld kwaliteit wordt er zeker niet beter op (telefoonkabel is gevoeliger voor storing, en eigenlijk ook niet bedoeld voor deze doeleinden). Ik zou gewoon voor die converter naar coax gaan of Scart, deze laatste heeft toch mijn voorkeur.Op zondag 03 december 2000 16:19 schreef melanieromy het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik die dan op die coaxs aan sluiting van de tv aansluiten
Die converter naar coax hoe ziet die er dan ongeveer uit en waar haal je die.Op zondag 03 december 2000 16:29 schreef Pittoors het volgende:
[..]
Gewoon niet, heb het zelfde als eens gedaan over een afstand van ongeveer 5 a 6 meter. Beeld kwaliteit wordt er zeker niet beter op (telefoonkabel is gevoeliger voor storing, en eigenlijk ook niet bedoeld voor deze doeleinden). Ik zou gewoon voor die converter naar coax gaan of Scart, deze laatste heeft toch mijn voorkeur.
Ik denk dat jij niet de Composiet ingang bedoelde (dat gele tulp gaatje op je tv) maar de RF ingang van de kabel antenne ?
IP Rocks
[quote]Op zondag 03 december 2000 20:06 schreef redguy het volgende:
Ik denk dat jij niet de Composiet ingang bedoelde (dat gele tulp gaatje op je tv) maar de RF ingang van de kabel antenne ?
[/quote
Ja die bedoel ik er zit voor de rest geen aansluiting op ]
[/quote
Ja die bedoel ik er zit voor de rest geen aansluiting op ]
Dan wordt het lastiger..
Wat je nodig hebt is een Composiet->RF convertortje. Dat zijn vrij simpele dingetjes hoor..
Als je een beetje in de conrad catalogus ofzo rondkijkt kun je die voor een paar tientjes kopen. Dingetje tussen je normale kabel (zoals bij je video, zit ook zo'n geval in) en voeding en je signaal er in en hup.. je kunt ook je kabeltje in je video proppen en via je video kijken..
Wat je nodig hebt is een Composiet->RF convertortje. Dat zijn vrij simpele dingetjes hoor..
Als je een beetje in de conrad catalogus ofzo rondkijkt kun je die voor een paar tientjes kopen. Dingetje tussen je normale kabel (zoals bij je video, zit ook zo'n geval in) en voeding en je signaal er in en hup.. je kunt ook je kabeltje in je video proppen en via je video kijken..
IP Rocks
Pagina: 1