Beste Tweakers ik ben op dit moment niet zoon gelukkige eigenaar van een megaraid 1600 (dell perc/3)
als in wil loggen met CTRL+M dan kom ik normaal in de bios.
als ik de bios in kom scant hij normaal alle kanalen af kijken wat hij allemaal op zijn aansluiting heeft.
Maar nu blijft hij gelijk stil staan en doet dan verder niks (CTRL+ALT+DEL) is dan de enige optie.
beschijfing
Adapter-00: Scanning Device at Channel-0 Target-01
Ik heb het volgende al geprobeerd
- Alle kabels uit de controller halen
- Kaart in alle mogelijke PCI sloten plaatsen
- Megaraid 600 er naast zetten
- SDRAM module vervangen voor een andere
- kaart in een andere pc geplaats (P4G8X ivp P4C800)
al deze opties hebben tot nu toe geen resultaat
nu hoop ik dat iemand ook deze kaart heeft en me mischien wat opties kan geven in de hoop dat hij weer gaat werken.
hij boot ook niet met een array er in als ik hem door laat lopen krijg ik een zwart scherm op me beeld met een _ knipperend.....
de array werkt wel perfect op me megaraid 600
ik heb ook meerdere array combinaties geprobeert maar dat werkt ook niet (aangezien ik er niet eens in kom zonder hdz aangesloten)
ik hoop echt dat iemand me kan helpen aangezien ik me pc nu als onbruikbaar kan beschouwen (zit nu achter een laptopje te tikken *zucht*)
als in wil loggen met CTRL+M dan kom ik normaal in de bios.
als ik de bios in kom scant hij normaal alle kanalen af kijken wat hij allemaal op zijn aansluiting heeft.
Maar nu blijft hij gelijk stil staan en doet dan verder niks (CTRL+ALT+DEL) is dan de enige optie.
beschijfing
Adapter-00: Scanning Device at Channel-0 Target-01
Ik heb het volgende al geprobeerd
- Alle kabels uit de controller halen
- Kaart in alle mogelijke PCI sloten plaatsen
- Megaraid 600 er naast zetten
- SDRAM module vervangen voor een andere
- kaart in een andere pc geplaats (P4G8X ivp P4C800)
al deze opties hebben tot nu toe geen resultaat
nu hoop ik dat iemand ook deze kaart heeft en me mischien wat opties kan geven in de hoop dat hij weer gaat werken.
hij boot ook niet met een array er in als ik hem door laat lopen krijg ik een zwart scherm op me beeld met een _ knipperend.....
de array werkt wel perfect op me megaraid 600
ik heb ook meerdere array combinaties geprobeert maar dat werkt ook niet (aangezien ik er niet eens in kom zonder hdz aangesloten)