Toon posts:

[DOS] MP3 doosje op een diskette

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb het hele forum al afgezocht, maar heb niks kunnen vinden.
Ik ben aan het kijken of ik van mijn oude P1 133 MHZ een MP3 bakje kan maken.
De software die ik wil laten draaien is MPxPlay, maar ik wil die gebruiken terwijl ik niks van DOS af weet om te programmeren.
Als ik naar die Bakjes van jullie kijk en lees zie ik dat een paar van jullie boot-diskettes met DOS en MPxPlay hebben die zo zijn ingesteld dat er bij inschakeling meteen MPxPlay wordt geladen en bij het programma wordt herladen na een CD-verwisseling.

Zou iemand een Diskette kunnen samenstellen waaraan ik niks hoef te veranderen en dus zo in me pc kan stoppen en CD's kan spelen?
(ik had er al een van een site gevonden, maar die deed het niet, dus als het kan eerst ff zelf proberen voordat er wordt gelinkt)

Als dit softwarematige dilemma over is kan ik verder naar stap 2 van mijn projectje.

[/offtopic] Eerste post :d [offtopic]

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04 12:07
Kun je zelf toch ook wel?
- DOS bootflop maken
- Autoexec.bat openen met kladblok (of nog maken) en mpxplay toevoegen
- mpxplay en z'n bestanden op de flop zetten

that's it :)

Verwijderd

Op deze pagina http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=16772 kun je een kant en klaar floppy image downloaden. Het is niet Dos maar linux gebaseerd, maar je hoeft er zelf niks aan in te stellen.

De software wordt volgens mij niet meer actief ontwikkeld maar deze versie werkt goed, laat id3 tags zien, speelt automatisch bij cd wisselen etc.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Verwijderd schreef op 29 september 2003 @ 20:32:
Zou iemand een Diskette kunnen samenstellen waaraan ik niks hoef te veranderen en dus zo in me pc kan stoppen en CD's kan spelen?
Sure, maar meestal betaal je dat soort mensen he.
Wij gaan je hoogstens op weg helpen, maar helemaal bij het handje nemen, da's een grote non-no op GoT ;)

Anyways, aangezien een batchfile inelkaar proppen wel erg simpel is, mag je het eerst zelf gaan proberen. Mocht je er dan niet uitkomen, dan zien we graag hier je code verschijnen + een verhaaltje wat er precies wel en niet werkt.

Slotje.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:04
Koop een DOS-boek bij de Slegte, en zoek uit hoe AUTOEXEC.BAT en CONFIG.SYS werken ofzo :)

Is echt niet moeilijk.

Dit topic is gesloten.