Ik heb in het spel de resolutie op 1280 x 1024 gezet. Zo staat mijn bureaublad ook dus ik d8 dat kan dus wel. Maar als ik het spel opstart krijg in op mijn monitor Input not supported. Vervelend, dus ik wilde het weer terug zetten. Ik kom alleen nu niet meer in het spel, ik zie niks maar hoor het wel gewoon. Dus dat gaat een btj lastig.... Ik heb het al geprobeerd opnieuw te installeren maar dat werkt ook niet. In het register kon ik er niks over vinden. Heeft iemand een idee?
Ik neem aan dat er bij Zero Hour ook een bestandje staat in C:\mijn documenten\C&C zero hour waarin je resolutie staat opgeslagen.
Dat bestand heet options.ini als ik me niet vergis (ik kan nu niet kijken want ik zit op school). Daarin kun je de resolutie wijzigen en natuurlijk de wijzigingen opslaan in het bestand
.
Dat bestand heet options.ini als ik me niet vergis (ik kan nu niet kijken want ik zit op school). Daarin kun je de resolutie wijzigen en natuurlijk de wijzigingen opslaan in het bestand
Verwijderd
Het staat idd in je Mijn documenten\Command and Conquer Generals Zero Hour Data. In de Options.ini daar staat dit regeltje: Resolution = 1024 768, die kan je veranderen.
Je kan ook met een refresh fix voor een GF4 de refresh rate forceren om naar beneden te gaan, het is namelijk een bekend probleem bij Nvidia driver dat de refresh rate niet altijd meewerkt. Andere drivers proberen kan ook nog
Je kan ook met een refresh fix voor een GF4 de refresh rate forceren om naar beneden te gaan, het is namelijk een bekend probleem bij Nvidia driver dat de refresh rate niet altijd meewerkt. Andere drivers proberen kan ook nog
aha, ik had een btj in die map van Zero Hour zitten kijken, maar kon niks vinden. Maar hij staat dus in Mijn Documenten. Bedankt