[KPN Mobile] Meerdere abbonementen:borg en nummerbehoud

Pagina: 1
Acties:

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb momenteel 2 abbo's bij KPN Mobile lopen, eentje van de KPN120 actie, die ik binnenkort op ga zeggen (oftewel, als het goed is is oktober de laatste maand dat ik daar nog mee kan bellen).
Ik ga ook mijn andere abbo opzeggen (een imode abbo, wat me nix kostte, en waarbij je een Toshiba kreeg). Dit abbo loopt nog door tot september.
Nu heb ik op internet een actie gezien waarbij je de NEC 223i en een jaarabbo KPN voor in totaal 86 euro (incl de verzendkosten :P ) kon aanschaffen.
De grote vraag is dus : moet ik nu borg oid gaan betalen? Lijkt me niet, aangezien KPN weet dat ik het afgelopen jaar braaf mijn abbokosten hebt betaald (en ze hebben nog 450 euro borg van mij liggen, omdat ik het tweede abbo had aangeschaft net voordat de 2e periode abbokosten van het eerste abbo was afgeschreven) :D )...
En hoe zit het nu met nummerbehoud? Het komt op zijn zachts gezegd, nogal fout uit :X

Edit : De data dat de abbo's aflopen zijn zelfs nog ietsie later, dus het komt iig voor dat ik 2 maanden ofzo 3 KPN abbo's zou hebben...

[ Voor 8% gewijzigd door Glacier op 30-09-2003 12:45 ]

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
en kick :P
Iemand enig idee?