Toon posts:

commandos 2 load en save problem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat specs :
p4 2ghz
geforce4mx460
256mb ddr
xp home

het probleem :
ik kan commandos gewoon spelen, geen enkel probleem.. alleen gaat het bij het saven/loaden fout..

ik kan het spel gewoon saven.. quiksave en de normalle save..
alleen bij sommigge saves.. als je die load dan sprint ie trug naar windows
verder krijg ik dan geen errors te zien

iemand een idee wat het is, of wat de oplossing is ??

tnx already !

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:01
Heb je dit probleem vrijwel altijd bij dezelfde savegames of ook soms bij savegames die het normaal gesproken wel gewoon doen?

Het kan zijn dat savegames wel eens mislukken bij Commandos 2, dat is een bekend mankement, dus opletten bij handelingen tijdens het saven is aan te raden :)

Er is trouwens een Commandos 1.2 Patch, heb je die al geinstalleerd? Hij lost enkele problemen op, wie weet die van jou ook:
This patch from Pyro Studio solves problems that some users had with the copy protection as well as crashes and various reported problems.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 29 September 2003 @ 16:46:
Heb je dit probleem vrijwel altijd bij dezelfde savegames of ook soms bij savegames die het normaal gesproken wel gewoon doen?

Het kan zijn dat savegames wel eens mislukken bij Commandos 2, dat is een bekend mankement, dus opletten bij handelingen tijdens het saven is aan te raden :)

Er is trouwens een Commandos 1.2 Patch, heb je die al geinstalleerd? Hij lost enkele problemen op, wie weet die van jou ook:
[...]
het zijn bepaalde saves die het gewoon helemaal niet meer doen.. nooit niet meer :?

en welke handelingen.. zijn het waarop ik moet letten ?

Verwijderd

Topicstarter
en het opletten op verichtingen werkt ook niet..