Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Waar HDD/Lan Vumeter kant en klaar kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een kant en klare Vu Meter voor de Harde schijf en netwerkkaart (Allebei blauwe leds). Aangezien ik niet zo'n goede soldeerder ben zoek ik een kantklare versie. Ik heb al gekeken op google/pricewatch/gotsearch/elcheapo maar kan ze echt niet vinden.
Wie weet ze te koop of is bereid er eeon voor mij in elkaar te solderen?

Verwijderd

Kijk eens op: http://members.home.nl/lodio/ daar kun je ze bestellen, en voor een voorgesoldeerde moet je ff mailen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 16:41:
Kijk eens op: http://members.home.nl/lodio/ daar kun je ze bestellen, en voor een voorgesoldeerde moet je ff mailen.
Ik kan nergens vinden dat ik ze kan bestellen :?
Is het trouwens mogelijk om de print waar de leds aan vast zitten met draadjes naar de andere print te laten lopen? B)
het is nameljk de bedoeling dat hij horizontaal in de al aanwezige gaten onderin aan de voorkant van een Aerocool S202 kast komt

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 16:50 . Reden: Quote toegevoegd B) ]

Verwijderd

" *zucht* komt hij weer met z'n linkjes hoor" ;)

[rml][ VU]Kant en klare VU meter bestellen mogelijk?[/rml]
[rml][ LED] Waar kan ik een HD-Vumeter kant en klaar kopen ??[/rml]
wie etcht printjes...??????
printen en kant en klaar VU meters.
Of zoiets natuurlijk

Misschien vind je er wat tussen, het mailen van wat mensen kan iig geen kwaad lijkt me.
Is het trouwens mogelijk om de print waar de leds aan vast zitten met draadjes naar de andere print te laten lopen?
Ja, waarom niet? :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 16:55 ]

Verwijderd

Zie de CME Faq: Printjes op bestelling laten maken en de links die Oliviertje en Riffic geven.

Kortom, met een beetje moeite is het best wel te vinden.

Nu wil jij niet zelf aan de gang, maar ben je op zoek naar kant-en-klare oplossingen, welke buiten het doel van CME vallen. Natuurlijk kun je 1 van de users (vermeld in de Faq) mailen of hun ook compleet gemonteerd kunnen afleveren voor een schappelijke vergoeding. Maar dit forum is niet bedoelt als contact-advertentieboard.

Draadjes van ledjes kunnen gewoon verlengd worden

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 17:14 ]

Dit topic is gesloten.