Toon posts:

Dual Screen?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik had een vraagje, mischien heel dom, maar was gewoon benieuwd.

Ik heb pc met een onboard videokaart en ik heb een asus videokaart.
Is het toch mogelijk om van beide grbuik te maken? Zoals je met een Matrox een soort van dualhead kan doen?
Ik heb namelijk 2 monitoren en 2 schermen kan ik goed gebruiken. Dus: kan ik daarvoor mijn onboard en mijn asus gebruiken?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:33

DarkSide

theres no place like ::1

Als je asus je onboard niet uitzet.
Zul je soieso met je properties 2 beeldschermen moeten zien.
Dus als je bv je resolutie aan wilt passen zul je 2 monitoren zien.
En kan je er dus ook 2 beeldschermen aan hangen.

Mocht je dit niet zien. Dan heb je pech. Of moet je even in je bios kijken of daar een optie staat die ervoor zorgt dat je onboard vga niet automatisch uitgeschakeld word wanneer je een externe adapter gebruikt.

suc6

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
av>vb

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is wel een erg karige topicstart- je meldt niet of je een onboard (losse chip) of integrated (in de northbridge) hebt op je mobo, noch of de Asus een PCI of AGP kaart is.\

Kijk eens hier (de link staat nota bene in de V&B FAQ):
Misschien tijd voor een dual monitor FAQ?

Kort op jouw situatie aangepast:
Als jouw Asus een PCI kaart is zal het vrijwel zeker lukken tenzij die kaart meer dan 5 jaar oud is (en dan misschien nog), is het daarentegen een AGP, gaat het niet lukken, omdat de onboard/integrated de AGP poort gebruikt en omdat er maar een apparaat op AGP kan, schakel je de integrated uit als je een AGP kaart erbij steekt.

Maar goed, dit was ook allemaal met een simpele search te vinden.

/zoekertje - dicht

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.