asus a7n8x kan niets veranderen in bios

Pagina: 1
Acties:

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 13:04
titel zegt het eigenlijk al, ik kan dus niets veranderen. Zodra ik ook maar iets niet op de default settings heb staan boot ie niet meer (zelfs de bootsequance of tijd :S). Als ik de bios dan reset werkt alles weer, ik heb search gebruikt maar ben niemand met hetzelfde probleem tegen gekomen :(. Ik heb dit bord al een paar maanden en hiervoor kon ik gewoon alles veranderen in bios.

asus a7n8x deluxe rev 2.0
AMD xp1700+
512 mbram pc 2700
radeon 9500
winxp pro sp 1

Ik wil me bios niet flashen want dan vervalt garantie :'(

[ Voor 7% gewijzigd door harry64 op 29-09-2003 16:25 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Probeer eens je BIOS te updaten/flashen, misschien dat er iets corrupt is in je huidige bios en is het dan opgelost

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• dr paaj
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 09:19
Maar heb je iets veranderd in je bios of je hardware?? Hoe kan het dan zomaar dat je bios gek doet, hoor je ook geen piepjes?

• harry64
  • Laatst online: 11-08 13:04
nee, ik hoor helemaal niets

en tjah bios deed opeens gek ik heb wel gelezen dat het nu steeds vaker is met asus a7n8x bios ..

• 2bme
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-06 10:35

2bme

Oude Tweakers addict...

Je hebt dit bord al een paar maanden, en nu kom je er pas achter? Of nu doet het probleem zich pas voor?
Wat is er sindsdien veranderd?
Ik zou sowieso een keer proberen je bios te flashen, suc6

I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

de vraag is, wat verander je.
Geef eens aan wat je probeert te wijzigen in je bios, en ook welk bios je draait.

If you choose to criticise you choose your enemies

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 13:10

Croga

The Unreasonable Man

harry64 schreef op 29 September 2003 @ 16:19:
Ik wil me bios niet flashen want dan vervalt garantie :'(
Sinds wanneer vervalt je garantie als je je BIOS flasht? Zolang als je je houdt aan de manier van werken die ASUS voorschrijft, blijft je garantie zonder meer intact....

Verwijderd

Volgens heb je save and exit probleem. Dit kan je verhelpen door nieuwste bios of andere biosbatterij.

Verwijderd

Croga schreef op 29 September 2003 @ 16:36:
[...]

Sinds wanneer vervalt je garantie als je je BIOS flasht? Zolang als je je houdt aan de manier van werken die ASUS voorschrijft, blijft je garantie zonder meer intact....
Volgens mij moedigt Asus het eerder aan, aangezien ze zo'n applicatie meelevern om onder Windows je BIOS te flashen (persoonlijk zou ik het altijd van een dos/floppy doen though.. :/)

Verwijderd

Ik heb zelf de Asus A7N8X en al 5 keer een bios flash gedaan vanuit windows met het Asus Update programma. Werkt perfekt. Bovendien zit er in die bios een functie die altijd een restore doet mocht het fout gaan.

• hellegers
  • Laatst online: 29-09-2009

hellegers

www.foksuk.nl

hoi,
Ik had gister me bios geupdate van 1005 naar 1006 en toen had ik hetzelfde als jij ik heb hem uiteindelijk teruggeflashed naar 1005 en nu kan ik weer gewoon instellingen veranderen (a7n8x non deluxe rev2)

AMD Athlon XP 2600, abit nf7 , 2x 256 crosair platinum pc 3200, ti 4200 64mb DDR, 80 gig seagate HDD, 40x liteon brander, 16x liteon DVD,in een lian li pc-60 kastje met een enermax

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Gewoon flashen dat BIOS, zolang je je pc niet uitzet tijdens deze procedure kan er maar vrij weinig fout gaan.
Anders kan je altijd je chippie opsturen naar iemand die hem weer gebruiksklaar naar je terugstuurt voor een geringe prijs :)
Of je moet hem gelijk door iemand laten hotflashen, maar dat is absoluut niet noodzakelijk...

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1