Toon posts:

Simcity 4 Rush hour

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers, :)

Ik zit met een probleem, ik heb meerdere malen geprobeerd deze uitbreiding te installeren,maar iedere keer als ik het probeer krijg ik de melding "weet u zeker dat u de installetie wilt afbreken?" ja of nee intoetsen maakt dan niet uit,want ik word in beide gevallen teruggezet naar de desktop. :'(

het originele spel heb ik gekocht in de US (in de vakantie) en de uitbreiding in nederland.. ook heb ik al geprobeerd een update te downloaden van de site van EA.. deze werd ook met suc6 geinstalleerd maar de uitbreiding kan ik nogsteeds niet installeren.. de medling blijft maar terugkomen, 8)7

wie weet wat ik moet doen? alvast bedankt...

MVGR deejbrink })

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:49

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

je probeert een NL update met de US Simcity versie te installeren? tja, misschien kan het. staat er iets in de releasenotes van de update?? staat soms in voor welke versies hij geschikt is. anders de makers van het spel even mailen :)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

Het is inderdaad een conflict met verschillende versies. Zelf had ik het met de minder legale US versie van Rush Hour en mijn legale EU versie. De RH versie die hier in de winkel ligt werkt wel gewoon.

Het zou goed kunnen dat als je de bon enzo nog hebt, het best om te ruilen valt me EA. Maar dan moet je ze idd even mailen :)