Toon posts:

IE: 1ste inet pagina pas na 2min

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op mijn xp machine internet opstart en dat maakt dan niet uit of ik mijn modem gebruik of de adsl verbinding, dan duurt het 2 minuten na inloggen voordat de 1ste pagina tevoorschijn komt..

Als die er is gaat alles als een speer..
Ik heb mijn verbinding via planet maar toen ik die belde zeiden ze dat het een instelling was in het register maar dat ze niet mochten zeggen welke dat was..Raar maar waar..

Heeft iemand hier een idee?

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Wat voor ADSL modem heb je?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 09:58
Hou me op de hoogte!!! Een kennis van mij heeft dit ook... Met een gewoon 56K modem (E-tech), en ook een abbo bij planet internet! Hij draait trouwens nog onder win98 SE

Ik zag, ik nam en ik kwam...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Lijkt mij meer een IE probleem dan een Windows probleem :)

-> Software Algemeen

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Thomson Alcatel USB 330 modem van kpn..

Zat bij het adsl pakket.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Nog wat extra info dat nodig is: gebruik je een proxy, heb je gecontroleerd op spyware (een compleet uptodate AdAware en Spybot SD) en ook: is er een proces dat de processor bezighoudt tijdens die twee minuten? :)

Een regkey die je PC twee minuten bezig houdt bij het voor het eerst het internet opgaan ken ik niet eigenlijk. Nou ja, je wilt natuurlijk je client voor MS netwerken en bestanden delen uit hebben staan op de NIC / modem maar dat is niet meer dan logisch :)

offtopic:
Het is trouwens handig om bij het openen van zo'n topic zo veel mogelijk relevante info te geven, en als je eerdere topics bekijk zie je dat bovenstaande zaken (ook welke hardware) bijna altijd gevraagd worden :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door F_J_K op 30-09-2003 10:28 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:48

mrsar

waar een sar is,is een wodka

klinkt me inderdaad iets van proxyinstellingen.automatic lookup uitzetten zal waarschijnlijk al veel verhelpen :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 06:25

Majapro

Deventer

heb je dan ook NAV2004 draaien?

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

Verwijderd

Een kleine tip welke kan werken:

- sla een back-up op van je registry
- download Regclean of soortgelijk programma
- verschoon je registry

Uiteraard is het een samenloop van omstandigheden...
...misschien heb je teveel op je machine geïnstalleerd
zodat dit allemaal opgestart moet worden.

Misschien heb je hier wat aan...??

Succes :>
Pagina: 1