Toon posts:

Arcserve vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi there,

Ik heb een vraag over Arcserve en wel deze. Ik moet een tape gemaakt met een oudere Netware versie van Arcserve utlezen met Arcserve 9 op een Windows NT bak. Ik heb dus geen database of wat dan ook van die tape. Hoe kan ik die tape uitlezen? Met restoe wizard kom ik er niet...restore database werkt ook niet.

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:55
Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 14:55:
Hi there,

Ik heb een vraag over Arcserve en wel deze. Ik moet een tape gemaakt met een oudere Netware versie van Arcserve utlezen met Arcserve 9 op een Windows NT bak. Ik heb dus geen database of wat dan ook van die tape. Hoe kan ik die tape uitlezen? Met restoe wizard kom ik er niet...restore database werkt ook niet.
is dat niet "merge" tape oid?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-09 18:12

Boss

+1 Overgewaardeerd

Volgens mij zit er inderdaad ergens in Arcserve om een hele tape in te lezen om te kijken wat erop staat. Daarna kan je dan kiezen welke bestanden je van die tape terug wilt zetten.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Dat is volgens mij inderdaad merge tape, maar of je dat ook kunt doen met een tape uit een oudere Arcserve dat weet ik eerlijk gezegd niet.

De tape komt dan vervolgens in de database terecht en je kunt hem dan vervolgens restoren zoals je dat met andere tapes ook zou doen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 16:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Merge is het toverwoord...alles is weer helemaal flex! Dank aan allen.