Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bijna gratis dvd speler+ scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• apollovenlo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11 10:35
Ik weet niet ofdat ik het hier mag posten, maar ik kom net wat op inet tegen
een portable dvd speler voor 3.95 euries. :)
Heb je heeeeel goedkoop een schermpje voor een leuke casemod.
Teminste ik denk dat het schermpje gewoon een composite ingang heeft ?? meer weet ik er ook niet over maar ik ga het uitproberen en zal mijn belevingen posten.

Hier de link om het schermpje te bestellen (en wat andere zooi) 8)7
http://www.netdirect.nl/campaign/lecturama/dvdhitcollectie/

[ Voor 3% gewijzigd door AcouSE op 29-09-2003 15:19 ]

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11 09:21

Dutch_guy

WYSIWYG

En dit geloof je zelf ? :?

Pay peanuts get monkeys !

• apollovenlo
ja dat weet ik dus niet Duh :)
Maar why not give it a try ?
Dan weete we het allemaal zekers he ( komt trouwens van kiosk.nl weet niet hoe die site is )

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 18:07

The_Duke

ho gek!

link doet het niet dus zal wel nep zijn :Z

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:54
Ik denk niet echt dat dit hier thuis hoort ;)

Maar wat ik wel ff wil zeggen dat je van die gasten van Lecturama niet zomaar vanaf komt, en het kost altijd geld om er weer vanaf tekomen.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:27
eeum, die DVD speler krijg je dus bij de complete set. Niet dat kennismakingspakket van 3.90 ;)

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11 23:09
Als het waar is, zal het wel erg lekkere kwaliteit zijn voor 3,95. :+

Verwijderd

Link doet het hier wel iig :) Maar wat denk jezelf, dat je echt een dvd speler krijgt voor dat bedrag? Ik weet wel zeker van niet, maar als iemand dit wel heeft gekregen hoor ik het graag.

Daarnaast, er staat dat je de kennismakingszending voor die 3,90 krijgt. Staat er ergens dat je voor dat bedrag een DVD speler krijgt? Ik zie het niet staan. Je krijgt bij de collectie een gratis dvd speler, maar je betaalt voor de kennismakingszending. Lijkt me een kwestie van slimme tekst ;)

• Dutch_guy
  • Laatst online: 04-11 09:21

Dutch_guy

WYSIWYG

Voor je het weet zit je vast aan een abonnement.

Had een vriend van me ook, met gratis boxershorts, vervolgens kreeg ie iedere 2 weken 3 boxershorts en een rekening van 60 euro per keer!

Pay peanuts get monkeys !

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:11

talin

ES-MA

goed lezen , volgens mij moet je eerst de hele collectie kopen daarna pas krijg je een "dvd speler " die 3,90 zijn voor
Ik ontvang de complete kennismakings zending zonder verdere koopverplichting voor slechts € 3,90 (+ verzendkosten).

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 14:26

jonggoud.nl

@>--"--,--{

iemand had ooit eens voor mij een soort van kookcursus aangevraagd met allerlei kostspullen. Ik wou die troep niet (lees: cursus) en belde daarom dat ik het neit had aangevraagd en dat ze het maar moesten ophalen. Dat wouden ze niet, dus zei ik dat ik het dan wel zou houden als ik nooit meer rotzooi van ze zal krijgen. Zo geschiedde dat ik nu een kookset heb.

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• apollovenlo
Cutebritney schreef op 29 september 2003 @ 14:52:
eeum, die DVD speler krijg je dus bij de complete set. Niet dat kennismakingspakket van 3.90 ;)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Waar heb je dat kunne vinden dan ?? zal nog eens effe goed kijke _/-\o_

Verwijderd

3,95 voor een DVD die normaal 18,90 kost. Geen DVD-Speler, die krijg je bij 'de collectie' whatever that is.

Kwestie van heeel goed lezen!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 14:58 ]

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 22:27

Snijkoek

Metal up your ass

En hoeveel kost die collectie totaal wel niet? Misschien alsnog interessant... Waarschijnlijk niet >:)

• apollovenlo
Jep ik heb het door. naja maar eens kijken hoe en wat ik zal jullie wel verteen dan hoe de vork aan de steel zit en wat die hele colectie inhoud en wat dat grapje gaat kosten. ik heb trouwens al een paar van die dvd's hier thuis staat echt wel leuke muziek op. dus mischien als je die dvd's leuk vind dat het dan nog te doen is. naja jullie hoore het wel

• Stewie!
  • Laatst online: 28-11 23:55

Stewie!

Keen must die!

Die link die jij geeft, daar verdien jij toevallig geld aan? Of hoe verklaar jij die dingen achter de "?" ?

SPAMMER :(

(http://www.netdirect.nl/netdirect/pages/deelnemen.html)

[ Voor 24% gewijzigd door Stewie! op 29-09-2003 15:03 ]

• apollovenlo
DaMorpheus schreef op 29 september 2003 @ 15:02:
Die link die jij geeft, daar verdien jij toevallig geld aan? Of hoe verklaar jij die dingen achter de "?" ?

SPAMMER :(
Nou niet echt dus he!! :>
Ik zag dit gewoon staan en het eerste wat in me op kwam = goedkoop - sloope - casemodde maja

achteraf dus niet zo goedkoop meer

[ Voor 8% gewijzigd door apollovenlo op 29-09-2003 15:06 ]

Verwijderd

Die dvd speler kan wel rond de 300euro kosten, reken daar maar op. Heb zelf ook zo'n ding maar dan van Lenco en een iets andere vorm. 5inch tft erop kost al 300euro.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Spam not allowed
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.