Ik wil graag de liedjes in winamp af kunnen spelen via het Dolby Digital 5.1 principe. Nu heb ik een receiver die dd5.1 en Dts ondersteunt dus dat is het probleem niet. Ook heb ik op mijn receiver 5.1 boxen aangesloten ivm dvd. Nu ga ik van de week de Creative Sound Blaster Live! Player 5.1 "kopen" ( ik krijg hem van Sinterklaas
). De live heeft 2 digitale outputs, waarvan een digitale uitgang (coaxiaal). IS het nu mogelijk als ik mijn live 5.1 verbind met mijn receiver om 5.1 geluid uit mijn receiver te krijgen. Zodat ik dus alle mp3 liedjes op 5.1 kan afspelen.
En wat voor soort kabel is dat dan als het kan van mijn live naar receiver, gewoon een dig coaxiaal kabeltje?
Is dit trouwens uberhaupt wel mogelijk of moet een liedje eerst in 5.1 geluid zijn geschreven voordat het ook kan worden afgespeeld als DD 5.1?
THANKS
En wat voor soort kabel is dat dan als het kan van mijn live naar receiver, gewoon een dig coaxiaal kabeltje?
Is dit trouwens uberhaupt wel mogelijk of moet een liedje eerst in 5.1 geluid zijn geschreven voordat het ook kan worden afgespeeld als DD 5.1?
THANKS