[kazaa] chronisch traag, maar waarom?

Pagina: 1
Acties:

• gerdesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

gerdesign

Pluk een roos, Tweak de dag!

Topicstarter
Ik gebruik al redelijk lang kazaa, inmiddels zoals elke verstandige kazaa gebruiker kazaa Lite en ver versie:

kazaa Lite K ++ versie 2.4.3 (nieuwste geloof ik)

Grootste probleem is sinds enige tijd heel simpel, kazaa zo traag als ...idd dat !

Nu heb ik ADSL FAST en een PC die het prima kan hebben om flinkt te downloaden. Ik kan me niet bedenken wat er de laatste tijd aan de hand is waarom kazaa zo enorm traag is.

Misschien een punt van probleem, ik zit in een NAT netwerk.......maar eigenlijk zou dit denk ik niet hoeven uitmaken want dit zit ik al voordat ik kazaa gebruik en ooit hebben kazaa en ik heel hard gedownload, dus waarom nu plots heel langzaam.

Zijn er misschien bepaalde settings die zeker niet op default moeten blijven staan? En er zitten veel tools bij tegenwordig MOET ik daar wat mee doen...?

Kortom help en hoe krijg ik kazaa weer uit zijn zomervakantie?

PS: uiteraard kies ik uit de zoek resultaten echt de aller snelste dus dat antwoord gaat niet op! (zal jullie ff voor zijn)

[ Voor 7% gewijzigd door gerdesign op 29-09-2003 13:54 . Reden: Vergeten te vermelden ]

• Mike Jarod
  • Niet online
Eigenlijk kots ik van Kazaa, maar toch:

- is het programma kazaa traag of is de verbinding traag?
- heb je kazaa al verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
- oudere versies geprobeerd?
- gaat downloaden via http of ftp wel snel?
- download je niet veel bestanden waar niet veel sources voor zijn? zoek anders een een mp3tje oid waar honderden sources voor zijn
een PC die het prima kan hebben om flinkt te downloaden
wat heeft een snelle pc met snel downloaden te maken :? tis niet dat we het over een 10Gbit lijn hebben ofzo...

Probeer ook Emule eens :+

[ Voor 38% gewijzigd door Mike Jarod op 29-09-2003 14:12 ]

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:09
KaZaA is cronisch K*T misschien :+

Nee, maar share je veel bestanden? Wil namelijk ook nog weleens helpen, hoe meer je shared hoe harder je download.

:r KaZaA :r _/-\o_ FTP _/-\o_

[ Voor 73% gewijzigd door ArieR op 29-09-2003 13:59 ]

Verwijderd

Kijk even op http://www.fasttrackhelp.com/development/ftfakes/ naar KaNat, heeft bij mij enorm geholpen!

Je ADSL zorgt voor een WAN ip adres, je computer in het netwerk heeft een LAN ip adres. Kazaa weet wel je WAN te vinden, maar niet je LAN adres, dus komt er niks aan op je (LAN ipadres) computer. KaNat lost dit probleem dus op. Vraag me niet precies hoe, ik heb het programma niet gemaakt.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 14:07 ]

• gerdesign

gerdesign

Topicstarter
Ik heb hier idd eens eerder iets van vernomen, maar moet eerlijk zeggen dat ik toen niet helemaal dòor had hoe het in zijn werk ging....kun je me misschien het pricipe uitleggen?
Ik zal het nu even installeren

• gerdesign

gerdesign

Topicstarter
-GuRu- schreef op 29 September 2003 @ 13:57:
KaZaA is cronisch K*T misschien :+

Nee, maar share je veel bestanden? Wil namelijk ook nog weleens helpen, hoe meer je shared hoe harder je download.

:r KaZaA :r _/-\o_ FTP _/-\o_
Leuk FTP maarja moet je wel leuke accountjes weten te vinden of de juiste internet vrienden hebben......dus als je me daar aan kunt helpen :9 ben ik met je eens dat kazaa dan kan inpakken!

• gerdesign

gerdesign

Topicstarter
Nou ik moet zeggen heb even wa gelezen en idd hij wil nu wel weer iets vlotten....is het nu de bdeoling dat je vaak een supernode zoekt (als het ff langzaam gaat) of eenmaal een goede, hoef je niks meer te doen?

• gerdesign

gerdesign

Topicstarter
gerdesign schreef op 29 September 2003 @ 14:21:
Nou ik moet zeggen heb even wa gelezen en idd hij wil nu wel weer iets vlotten....is het nu de bdeoling dat je vaak een supernode zoekt (als het ff langzaam gaat) of eenmaal een goede, hoef je niks meer te doen?
Is het beter om een supernode in NL te kiezen of US of maakt dat niet uit?

• Mike Jarod
  • Niet online
Dr is zoiets al een edit knop ;)

Die versie die jij gebruikt, heb ik ook geinstalleerd staan. En net zoals met alle kazaa versies hoef ik nooit iets in te stellen om fatoenlijke snelheden te krijgen. Heb je nou nog problemen of niet? Heb je al naar mijn vragen gekeken?

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Quad post, you are teh leet =), neej ik heb hetzelfde probleem, maar dan meer met zoeken dat 't zo lang duurt... Ik zal vnaaf ff KaNaT proberen, kijken of dat helpt, mja Barf @ Kazaa \o/ @ mIRC :)

• gerdesign

gerdesign

Topicstarter
mikejarod schreef op 29 September 2003 @ 14:33:
Dr is zoiets al een edit knop ;)

Die versie die jij gebruikt, heb ik ook geinstalleerd staan. En net zoals met alle kazaa versies hoef ik nooit iets in te stellen om fatoenlijke snelheden te krijgen. Heb je nou nog problemen of niet? Heb je al naar mijn vragen gekeken?
Ik heb je vragen gezien, en inmiddels gaat het al wat beter heb jij mijn vragen iets hiervoor gelezen?
Pagina: 1