Nieuw "Hoeveel is dit nog waard-topic"

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 12:23
Naar aanleiding van Wat is dit nog waard? ...
Er wordt gerefereerd naar 'Hoeveel is dit nog waard?' - Deel 12

Alleen dat topic is al een tijd gesloten voor bijwerking. Zelf heb ik ook al een tijdje een aantal dingen die getaxeerd moeten worden. Wanneer wordt dit topic weer geopend?

bvd!

(edit, verkeerd gelezen, dacht dat deel 12 vol zat, vraag geherformuleerd)
(@mods: topictitelwijziging naar "wanneer weer open" aub)

[ Voor 38% gewijzigd door Thunk op 29-09-2003 13:38 . Reden: herformulering van vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

het staat er toch?
LopeZ schreef op 23 September 2003 @ 21:19:
De huidige taxateurs gaan de boel bijwerken, tot dan blijft het topic dicht.
zodra het weer bijgewerkt is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
Ja het staat er wel alleen het duurt onderhand al een week. Ondertussen een nieuw topic openen zou geen overbodige luxe zijn. Ik ga namelijk de PC en randspulletjes van mijn opa verkopen, en wil graag asap weten hoeveel ik er voor kan vragen :)

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

waarom mail je LopeZ dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

0px schreef op 29 September 2003 @ 15:21:
Ja het staat er wel alleen het duurt onderhand al een week. Ondertussen een nieuw topic openen zou geen overbodige luxe zijn.
En dan schiet het slotje van LopeZ zijn doel weer voorbij :/

Heb nou gewoon ff geduld.
De taxeurs hebben ook een leven, en zijn niet de hele dag op GoT te vinden.

En je hebt geen idee hoeveel werk er in dat taxeren gaat zitten :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Door dat er in de grote vakantie niks is gebeurd tijdens mijn afwezigheid is er een te grote achterstand ontstaan, die ik niet heb kunnen inhalen. Doordat ik niet altijd tijd heb gehad daarna, terwijl er wel mensen door bleven vragen naar taxaties is deze achterstand alleen maar groter geworden. Deze week heb ik helaas ook een drukke week met school, anders zou ik wel een datum durven prikken wanneer alles af is.

Dit weekend hoop ik echt alles af te hebben en gaat het topic dan ook weer open, wie weet ietsjes eerder. Voor mensen die een dringende taxatie nodig hebben en geen onderdelen apart getaxeerd hoeven hebben (dus alleen een schatting van een volledig systeem) kunnen het via MSN of ICQ vragen.

MSN: [norml]marc00_ [at] hotmail.com[/]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
Ja ik wil niet dringen ofzo hoor. En dit is toch duidelijk een forum voor vragen aan de admins of wat? Ik wou alleen zeggen, open wellicht een nieuw forum, zodat mensen alvast nieuwe requests kunnen zetten, terwijl ze het oude topic updaten. En ze zijn al een week bezig dus t zal zich toch niet echt meer opstapelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ik taxeer dus ook,

even een kort overzicht van mijn normale dagen:
maandag 9:00-18:00 school
dinsdag idem
woendag 8:45 - 16:45
idem donderdag en vrijdag

het is even passen en meten elke keer weer, ik doe echt mijn best,
meer kan ik niet doen :)

ik zal even met MaRc0 overleggen hoe we het gaan aanpakken :)

houd het er maar op dat het veel werk kost en dat ik weinig tijd heb
idem voor marco :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
0px schreef op 29 September 2003 @ 16:28:
Ja ik wil niet dringen ofzo hoor. En dit is toch duidelijk een forum voor vragen aan de admins of wat? Ik wou alleen zeggen, open wellicht een nieuw forum, zodat mensen alvast nieuwe requests kunnen zetten, terwijl ze het oude topic updaten. En ze zijn al een week bezig dus t zal zich toch niet echt meer opstapelen :)
Maar dan krijg je wat alexandervisser al zei: het slotje schiet z'n doel voorbij. Het slotje is om te voorkomen dat er nóg meer taxaties komen waardoor de achterstand alleen maar groter wordt. Als je een nieuw topic opent kan het oude topic wel worden ingehaald, maar dan moet het nieuwe topic ook weer worden ingehaald.

Mensen die nu een dicht topic zien laten het erbij zitten of gaan zelf op onderzoek, daarvoor is ook het lijstje in de startpost, zodat mensen zelf wat meer moeite doen en niet zonder vooronderzoek hun systeem neerzetten en om een taxatie schreeuwen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2022
-=knip=-

oh volgens mij is dit niet bedoelt om te vragen hoeveel ik hier nog voor kan vragen

Inderdaad

[ Voor 66% gewijzigd door Jaymz op 30-09-2003 13:35 ]

the things we fear most have already happened to us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:47

GaMbiNo

1337

:X
Dat klop inderdaad...

Ff geduld hebben iedereen dus... :)

[ Voor 59% gewijzigd door Jaymz op 30-09-2003 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

oh volgens mij is dit niet bedoelt om te vragen hoeveel ik hier nog voor kan vragen
Waarom klikte je überhaupt op 'Verstuur'? Druk gewoon [ALT+F4] in plaats van om tegelijkertijd zo'n loze opmerking te posten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2022
poste al dacht ik zonder dat ik het gelezen had, dacht shit dat is dom en zetten er nog een regel onder in de veronderstelling dat het een edit was, bleek dus 1 post te zijn, in mijn haast dus dubbel de fout in gegaan, gebeurt niet weer.

the things we fear most have already happened to us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
Okay Marco, bedankt voor je opheldering. Ik zal je vanavond als ik thuis ben van m'n werk even op msn toevoegen, want ik moet m'n opa's pc verkopen die nogal dringend taxatie nodig heeft, zodoende. Ik weet wel ongeveer wat ik moet vragen, alleen wil natuurlijk niet te weinig vragen. Gaat o.a. over een compleet systeem, 19" iiyama monitor en nog enkele software. Maar dat hoor je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PAckard HeLL systeem avn em pa zonder cdrom of floppy :

Msi ms6191 mobo
Amd 800mhz processor met koelblok
2x 64mb 100mhz SDRam
Standaart packard bell Kast.
Hele stille standaart voeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lees je überhaupt wel topics door :? 8)7

Maargoed, kijk eens rond in Overige Hardware ..

Kijken, neus, lang ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.