Toon posts:

[WinXP] Freeze als een toets wordt aangeraakt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net xp professional geïnstalleerd, en na enkele uren, als ik probeer in te loggen als Administrator (enigste account) dan loopt alles vast vanaf het moment dat ik een toets indruk op mijn toetsenbord. Nu heb ik gezocht in de search en vastgesteld dat dit probleem al enkele keren is voorgevallen maar ik vind nergens een goede oplossing

Amd athlon xp2000+
512 mb ddr2700 (twinmos)
Maxtor 60Gb
Het toetsenbord is een standaard no-name toetsenbordje

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

ram overclocken <-- Ik zou beginnen met alles op de standaard snelheid etc te zetten - ook je CPU etc. :)

Na enkele uren; bedoel je dat je wacht met inloggen? Ik zou dan in ieder geval in de richting van energiebeheer gaan denken (ook in je BIOS).

offtopic:
Ik maak je topictitel even wat duidelijker

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
heb alles terug op standaard gezet (cpu 1667 mhz) want daar had ik ook al problemen bij toen ik xp probeerde te installeren.
Met enkele uren bedoel ik niet dat ik uren wacht voor aan te melden, maar gewoon dat ik waarschijnlijk geen virus heb opgelopen aangezien het os slechts enkele uren ervoor geïnstalleerd is.
Heb ondertussen een ander toetsenbord aangesloten (ook PS/2) en hier ondervind ik geen rpoblemen. Het andere keyboard is echter ook pas een week oud

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ah, dan lijkt een hardwareprobleem me logisch dus verplaats ik je vraag naar de buren. Maar ik zou toch teruggaan met dat toetsenbord, ook een nieuw keyboard kan kapot zijn :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
hoe komt het dan dat ik het in windows me (het is een dual boot) wel perfect kan gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu ondertussen al iets wijzer geworden. Het toetsenbord zou van het merk cesar moeten zijn, en het enige wat eventueel op een model zou kunnen slaan is de vage vermedling van "keyboard 2000" Er staat ook nog in het groot op dat het voldoet aan het iso9002 certificaat Als ik dit toetsenbord nu in een ouwe packard bell (pentiumIII 500, 64sdram, western digital 80GB) steek, werkt het perfect, ook in windows xp. Het wordt hier herkend als een pc/at enhanced PS/2 keyboard. Hoe kan ik dit moederbord op de eerste pc (athlon xp 2000+) laten werken?

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05 06:50
En wat als je nu het toetsenbord van je Packard Bell in je sysje stopt? :Y)

tvw

Verwijderd

Topicstarter
Dat werkt ook perfect, maar die pb is van m'n moeder en die zit dat niet zitten om mijn toetsenbord te gebruiken. 'Dat tis nog niet echt ingetipt ' vindt ze :@

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05 06:50
Das nogal vaag 8)7. Dus het is echt je tobo dat niet met de rest van je h/w onderweg kan.

Dan zou ik gewoon maar eens ergens een ander tobo vandaan proberen te vissen. uit een oude 486 ofzo :). Of je koopt een nieuwe voor 10 euro.

tvw

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik m'n moeder haar toetsenbord ga nemen, en dan maar gewoon m'n kamer op slot he..
Pagina: 1