Toon posts:

Wat is dit?? en hoe kom ik verder??

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na de installatie problemen van Mandrake 9.1 ivm mijn hpt366 heb ik toch de UDMA 66 controller uitgeschakeld en de HD op een andere IDE gegooid.

Nu is de installatie probleemloos verlopen alleen nu kom ik niet op de desktop die ik andere keren wel gezien heb, maar start Linux op in een blauw scherm met daarin een klokje, moest trouwens eerst inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord. Ik kan hier verder helemaal niets doen. Hoe kan het dat ik dit nu te zien krijg en niet de desktop die ik vorige keren wel zag (na precies hetzelfde gedaan te hebben, denk ik.) en hoe kom ik hiermee verder.

En wat is het eigenlijk?????

Verwijderd

Topicstarter
ok ik denk dat ik weet wat het is: "startX" althans zoiets heb ik gelezen ergens.

Zal dus eerst zelf weer ff aan de slag gaan. Kom wel weer als ik er nog niet uit kom.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hoi, zou je de volgende keer als je een topic wilt openen eerst NOS policy - updated 01/04/03 door willen lezen ? Want deze topicstart is zo vaag, daar kunnen we echt helemaal niets mee.
Verder is het ook niet gebruikelijk gewenst om je topic na 21 minuten te kicken, daar hebben we het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knopje voor ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.