Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Je bent beter af met een fUnc Surface muismat, check deze link: http://www.perfect-systems.nl/info.asp?Info=39347
I love watercooling
Verwijderd
Deze gast vraagt alleen naar skates, niet naar een koop-advies over een nieuwe muismat. De voetjes slijten trouwens ook op DIE muismat. Er slijt namelijk altijd iets: ofwel de muismat, of de voetjes.
Ik heb een hele tijd gezocht naar een goedkoop alternatief voor die dure mouseskates, niets gevonden eigenlijk.
Ik wil zal niet zeggen dat dit beter is, maar ik gebruik een harde metalen muismat (zal het merk niet noemen
Wat ik dus doe ik maak dus niet de voetjes hard en glad maar de mat zelf (die mat heeft geen echte textuur) en ik maak de voetjes van stof ipv wat er dus meestal gebruikt wordt.
Zo'n rolletje tressorex, zo heet die cotton tape, kost 2 euro en ik kan er zo'n 25 muizen mee beplakken. Ik verwissel de tape zo om de 2 weken.
Verwijderd
www.steelpad.nl
en dan bij producten, 20 cm teflon tape voor 4 euro
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 14:49 ]
Glijdt als nooit tevoren en is bijzonder slijtvast.
[ Voor 13% gewijzigd door Steffie op 29-09-2003 18:51 ]
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 13:20:
sorry hoor, maar dat slaat echt nergens op.
[verhaal]
ghehe, wat jij zegt. dit slaat echt nergens op.
als jij iemand hier op het forum ziet die een vlammenwerper wil kopen om zn cd's te branden dan mag ik hopen dat jij hem aanraad een cd-brander te kopen.
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
De precieze guide heb ik echter niet meer, maar het kwam er op neer dat zo'n dude stukjes knikker onder zijn ms ie r3 had gedaan.
Hij sloeg de knikkers kapot met een hamer en zocht dan een mooi vlak stukje (of stukjes) eruit (met bolle kant dus) dit werkte hij dan een beetje bij en plakte hij onder de teflon voetjes van de muis. Slijt bijna niet en is superglad
Zal dadelijk wel eens kijken of ik de guide nog kan vinden (gebruik nu weer stoffen muismat dus had die meuk niet meer nodig en heb bookmark weggegooid).
Verwijderd
http://www.xcl-clan.com/articles.php3?id=27Sorcerer@ schreef op 29 September 2003 @ 21:16:
Er is een gratis alternatief: Knikkers.
De precieze guide heb ik echter niet meer, maar het kwam er op neer dat zo'n dude stukjes knikker onder zijn ms ie r3 had gedaan.
Hij sloeg de knikkers kapot met een hamer en zocht dan een mooi vlak stukje (of stukjes) eruit (met bolle kant dus) dit werkte hij dan een beetje bij en plakte hij onder de teflon voetjes van de muis. Slijt bijna niet en is supergladTis alleen wat geknutsel.
Zal dadelijk wel eens kijken of ik de guide nog kan vinden (gebruik nu weer stoffen muismat dus had die meuk niet meer nodig en heb bookmark weggegooid).
Benelux (B, LUX, NL)
Logitech Benelux
Maanlander 14C
NL-3824 MP Amersfoort
+31 (0)33-451 17 77 Trade Sales Enquires
+31 (0)10-243 88 97 Product Information
+31 (0)10-243 88 98 Technical Help
http://www.logitech.com/i...=support/contact&CRID=323
Ze schijnen je er dan een paar toe te sturen
Althans, dat heb ik gehoord
[ Voor 29% gewijzigd door Atlas op 30-09-2003 14:53 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
iemand?
daar staan ze te koop.. weet alleen niet of ze direct leverbaar zijn.. staat een rood lampje..
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
[ Voor 4% gewijzigd door Wouter185 op 01-12-2004 20:45 ]