Ok.. veel vergelijk later.. tussen de MSI K7T Pro2A, de A7V en de KT7.. ben ik er uit. Het wordt maar de KT7.
Alleen. zal ik hem nu met of zonder RAID nemen. Voor dat iedereen vol mondig RAID roept... ik weet niet of het wel zin heeft met mijn HDs:
Quantum Fireball 18 GB ATA66
IBM Dextar 8 GB ATA33
Tis niet echt schokkend dus.. ik ben ook niet van plan om nieuwe HDs te kopen, speciaal voor het RAID gebeuren.
Wat mij ook niet aanstaat is dat als 1 HD het begeeft de data op de andere HD ook naar z'n grootje is. Heb nog wel es dooie HDs gehad enzo..
Dus heeft het veel zin om die extra 80 piek uit te geven voor de KT7-RAID?
En.. wat kan ik eigenlijk exact met een IDE RAID (0,1,0+1).
Hoe gebruiken jullie de IDE RAID controller, met wat voor HDs en .. wat voor presetatie winst krijgen jullie?
Wil me gewoon ff goed informeren voordat ik mijn mobotje koop..
Alvast bedankt!
Alleen. zal ik hem nu met of zonder RAID nemen. Voor dat iedereen vol mondig RAID roept... ik weet niet of het wel zin heeft met mijn HDs:
Quantum Fireball 18 GB ATA66
IBM Dextar 8 GB ATA33
Tis niet echt schokkend dus.. ik ben ook niet van plan om nieuwe HDs te kopen, speciaal voor het RAID gebeuren.
Wat mij ook niet aanstaat is dat als 1 HD het begeeft de data op de andere HD ook naar z'n grootje is. Heb nog wel es dooie HDs gehad enzo..
Dus heeft het veel zin om die extra 80 piek uit te geven voor de KT7-RAID?
En.. wat kan ik eigenlijk exact met een IDE RAID (0,1,0+1).
Hoe gebruiken jullie de IDE RAID controller, met wat voor HDs en .. wat voor presetatie winst krijgen jullie?
Wil me gewoon ff goed informeren voordat ik mijn mobotje koop..
Alvast bedankt!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)