Toon posts:

Wie kan mij helpen met NT4+Bp6 dual 466!!?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er info over het instellen van duals onder Nt4 met sp4 ik heb een dual celeron 466.
Evt kooltips voor oc zijn ook welkom Happy new Year!

• Anton
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-08 21:54

Anton

NetApp Implementation Engineer

Wat bedoel je met instellen? En neem minimaal SP5, sp4 is niet millenniumproof :)

Ik scrobbel ook audio

• Ralph
  • Laatst online: 16-07-2019
inderdaad; wat bedoel je met instellen?
Gaat het over NT of over de Celerons?

Verwijderd

Topicstarter
instellimgen voor de bios en evt daarmee gerelateerde instellingen in NT?

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
In een besturingssysteem hoef je nooit iets in te stellen wat betreft processors, dus ik neem aan dat het over zijn celeron's gaat.

Een celeron 466 is 66 MHz bus X 7 (multiplier) als je dat bedoelt, maar in je softbios kun je ook gewoon een celeron 466 kiezen, dus hoef je daar niet over na te denken. Wil je hem overclocken zet je je bios op user define, je multiplier op 7, speed error hold op disabled, agpclk/cpuclk op 1/1 en dan hoef je alleen je busspeed te verhogen. Bijvoorbeeld naar 75 Mhz of 83 Mhz. Als hij niet stabiel loopt, moet je extra koeling erin stoppen of je voltage veranderen, maar van dat laatste heb ik helemaal geen verstand.

Ik hoop dat je dit bedoelde, want anders heb ik het voor niets getyped.

Verwijderd

What the hell is sp4 en sp5...???

Verwijderd

Topicstarter
Tot hoever kun je overclocken?

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik hoop dat je (Agijsbro) dat niet ironisch bedoelt, want anders sta ik weer voor gek, maar goed :)

SP 4/5 -> Service pack 4/5

• Gert
  • Laatst online: 05-12-2025
466 krijg je stabiel op 525. Daarboven gaat de hd enzo lastig doen (83 MHz FSB). 700 trekken de meeste niet. :)
Pagina: 1