Weet iemand waar ik een schone /include directory voor borland c++ builder 6 enterprise kan downloaden? die van mij geeft allerlei rare fouten als ik <iterator.h> include maar normaal doet ie dat gewoon.. dus vandaar
Geef es een lijst van die fouten. Misschien doe je de volgorde van includen wel fout
Dus je heb iterator.h van de standard template library vervangen door die van mysql++Verwijderd schreef op 29 september 2003 @ 11:19:
nee ik heb ooit een keertje mysql++ ofzo gedownload en daar zat een iterator.h file bij die je moest vervangen, toen begon ie al raar te doen maar opzch werkte het nog wel.. maar nu doet ie dus helemaal nix meer
Mysql++ maakt toch een eigen include dir aan neem ik aan
uhm ja dat was inderdaad heel stom... maar het stond in de readme dat het anders niet werkte, dus ik had gewoon maar gedaan
Geen mogelijkheid tot terugzetten van die include-file? En heb je nog meer vervangen?
Wat dacht je van de originele CD?Verwijderd schreef op 29 september 2003 @ 11:15:
Weet iemand waar ik een schone /include directory voor borland c++ builder 6 enterprise kan downloaden?
Ik zie het nut niet echt van dit topic, dacht je nu echt dat de helft van het pakket ergens legaal te downloaden was? Pak die CD, kopieer het handmatig, en als dat niet lukt doe een reinstall.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()