Toon posts:

Mp3's Branden in willekeurige volgorde als DATA-CD.

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn al vrij veel topics hierover geweest maar allemaal zonder resultaat.

Het gaat om het volgende:

ik wil graag mp3's op cd branden zodat ik deze in me auto (JVC KDSH99R) kan luisteren, maar wil de mp3's dus op willekeurige volgorde op cd krijgen.

Mijn mp3-autoradio ondersteunt wel Shuffle/Random Play maar niet voor mp3 cd's.

Met nero kan je alleen bij Audio cd's de volgorde zelf bepalen maar niet bij mp3 cd's

en zoals alle andere topics ook al aangeven kan ik natuurlijk de mp3's hernoemen met een of ander tooltje zodat er random nummers voor gezet worden maar dan kan ik nog niet zelf de volgorde bepalen tenzij ik die nummertjes allemaal zelf ga hernoemen.

Nu komt het ergste ;( :
ik ben zo'n programma ooit eens tegengekomen op internet, dus ik weet dat het bestaat, maar weet uiteraard de naam niet meer |:(

het was toen nog redelijk in ontwikkelingsfase maar zal nu wel zo goed als af zijn.

misschien dat een mede-tweaker toevallig weet hoe het proggie heet en waar ik het kan vinden.

ik weet enkel nog dat de officiele site een groen/gele layout had :*)

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
tag&rename?

• Spidey
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 12:50
Inderdaad! Nero sorteert de mp3's waarschijnlijk op naam or whatever... ff renamen en klaar is Clara!

Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is juist dat ik geen 200 nummers "ff" wil renamen
en dit 8 keer achter elkaar.

ik wil ze gewoon van het ene venster ergens halverwege willen oppakken en vervolgens naar een nieuwe compilatie slepen. maar niet dat zodat ik het tweede nummer er naartoe sleept dat de nummers automatisch verspringen naar alfabetische volgorde.

Tag&Rename gebruik ik ook (heel mooi proggie) maar het is niet wat ik wil.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 09:54 . Reden: Typo's ]

• KingRichard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-08 19:31

KingRichard

former Duke of Gloucester

Misschien heb je [u]hier[/u] wat aan. Het is een oplossing met Excel voor een soortgelijk probleem.

a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kan je in nero niet op datum/tijd sorteren of op grootte oid. Levert ook wel een redelijk random lijstje op denk ik :)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:21
en zoals alle andere topics ook al aangeven kan ik natuurlijk de mp3's hernoemen met een of ander tooltje zodat er random nummers voor gezet worden maar dan kan ik nog niet zelf de volgorde bepalen tenzij ik die nummertjes allemaal zelf ga hernoemen.
Je wilt ze random door een progje laten zetten, maar zelf de volgorde kunnen bepalen.
Dan is het toch niet random meer? :?
Pagina: 1