iiyama 455pro vergeet beeld instellingen ?

Pagina: 1
Acties:

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 13:19
hoi heb nu sinds 2 weken deze monitor , als ik hem helemaal netjes heb ingesteld en volgende dag de pc weer opstart staat meestal het beeld weer wat scheef dus zie je weer wat zwarte randen dit is erg vaag , heeft er iemand toevalllig een oplossing voor ? :)

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-08 08:38

HellBeast

Oh My GoT!

Handleiding al doorgenomen? Misschien dat je na het instellen het geheugen handmatig moet locken door een toets een paar seconden ingedrukt te houden ofzo.
En als je de monitor nieuw hebt, dan zou ik anders de leverancier vragen hoe het zit.

Beauty is in the eye of the beerholder

• Gipsy King
heb alles al doorgelezen kan niks speciaals vinden , en heb iiyama al gemaild vorige week alleen nu nog geen mail !! slechte service

• Brigitte
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Mijn oude 452Pro vergat ook twee (niet essentiële) instellingen. Ik heb indertijd Iiyama daarover gemaild en te horen gekregen dat dat niet hoorde en of ik 'm ter reparatie wilde aanbieden. Omdat ze toen nog met Teleramp werkten, heb ik er wijselijk van afgezien. Neem snel contact op met de winkel, misschien kun je 'm nog omruilen. Denk het niet, want het is meer dan acht dagen geleden, maar misschien zijn ze coulant. Anders wordt het toch reparatie bij Iiyama.

• utbone
  • Laatst online: 23:37
Ik heb zelf de Pro 454, maar het is zo dat deze monitor een kleine opwarm tijd nodig heeft. Dus wacht even 5 minuten, dan trekt de monitor vanzelf weer bij.

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:01
mijn 450 doet dat ook regelmatig, het gekke is dat het vaak de ingame resoluties zijn waarbij hij de weg even kwijt is

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:15
zelfde probleem hier met me HM204DT van Iiyama.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:12

Smarron

The bend

Een vriend van mij dit probleem ook met een 454. Zit nu al een jaar te klooien met Iiyama, maar die gasten willen geen nieuwe geven. Zogenaamd gerepareerd, maar niet dus.

Hij had de monitor 2 weken ... We zijn nu een jaar verder en nog steeds geen resultaat. Ik zou bellen, niet mailen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:21

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik heb zelf niet zoveel problemen gehad met de service van IIyama. Had een kapotte 19" VisionMaster 1451. Het 'beeld' was dat tengrootte van een 15". Ik IIyama bellen, die zeiden das niet best wilt u hem gratis laten repareren? Ik natuurlijk zeggen ja. Wilden ze mijn garantie nummer ozid wel hebben. Hade ik niet, was ook geen probleem. Volgende dag werd ie opgehaald en een week later weer keurig terug en gemaakt :)

Top service, dus ik zou ze ff bellen of als je wil dat het wat vlugger gebeurd allemaal toch ff terug gaan naar de winkel :)

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 29-09-2003 07:50 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Is het niet gewoon alleen de 1e 10 minuten of zo? Een 19"-er moet soms even aanstaan voordat het beeld helemaal gevuld wordt. Mijn 22"-er heeft dat ook.

• Gipsy King
ja ik heb hem nu weer goed staan , :P topic kan dicht thanx alot , tis dus gewoon kwestie van warming up :P SLOTJE

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 01:21
Heb ik ook met mijn VisionMaster Pro 450, eventjes een kwartiertje warm draaien en het beeld is weer op volle sterkte :)
Ik heb nog een ander probleem, onder de 85 Hz gaat mijn hele beeld trillen, vooral op de lagere resoluties. Maargoed, ik gebruik em meestal op 1280x1024 zonder problemen.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• Gipsy King
nog een probleem btw , op1024x768(benchmarks) maakt ie een piepend geluid verrry irritant !! op 1600x1200 (desktop en games 1600x1200) is dat weer niet ?

raar joh

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heeft te maken met een bepaalde frequentie waarop je monitor dan staat :) Heb het zelf ook wel is gehad, meer hertz=hogere tonen, zo was het bij mij. Op 75 Hz maakte die geen geluid, op 72 weer wel en op 70 weer niet. Kan erg storend zijn en je kunt er weinig aan doen verder.

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:15
het is bij mij zo dat ie na 10 min weer goed is zal ff kijken of ie ook goed blijft na het spelen van spellen en als je dan ook weer ff w8 dat ie zich zelf misschien weer bijstelt in iedergeval bedank voor de oplossing :)
Pagina: 1