TV werkt niet helemaal naar behoren...

Pagina: 1
Acties:

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:25

almightyarjen

When does the hurting stop?

Topicstarter
Kheb toch even jullie hulp nodig :'(

Mijn ouders hebben een Aristona TV. Deze deed/doet zo nu en dan een beetje raar. Als je hem aanzette vertoonde hij een zwart beeld met wat lopende witte strepen (geen terugslaglijnen) op het beeld. Als je dan een klap tegen de tv aangaf deed-ie het weer. Bij het zappen kan dit probleem ook voorkomen. Meestal als je hem vanaf stand-by aanzet is het probleem ook aanwezig. Soms is het probleem ook in mindere mate aanwezig, dan zit er alleen een rode gloed over het beeld.

Ik heb de TV open gehaald aannemende dat het een slecht contact was (ik heb ervaring met het repareren van TV's, al is het wel een tijdje geleden). Ik kon het slechte contact niet vinden, dus heb ik de beeldbuisvoet en de hoofdprintplaat zo goed als compleet doorgesoldeerd. Helaas was hierna het probleem niet verholpen :( Ik heb het gevoel dat het probleem in het synchronisatiecircuit zit.

Plz, help...

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

ik heb een tv waar dat ook bij het geval was en dit is alleen maar erger geworden en nu gebruikt hij de helft van het beeld nog maar, dus als ik jouw was zou ik even terug naar de winkel gaan als je nog garantie hebt zo niet kijken of een tv reparatie bedrijf kan vinden die er naar willen kijken voor dat je ze er naar laat kijken vraagen naar een prijs indicatie ;)

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)