[muis] Bluetooth muis op notebook

Pagina: 1
Acties:

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-05 12:27
Heb wel een paar topics gevonden, maar niet met een heel duidelijk antwoord.

Ik wil binnenkort een notebook aanschaffen. Aangezien ik het niet zo handig vind om op een notebook met allerlei draadjes te rommelen denk ik er aan om een bluetooth muis te kopen.

Bij deze muizen (bijvoorbeeld de Logitech MX900) zit echter een nogal logge tranceiver, die ook nog eens stroom nodig heeft 8)7. Dit is natuurlijk voor een notebook nog onhandiger dan een muis met draad.

Als ik nu een notebook koop met een ingebouwde bluetooth module, kan ik dan ook die muis daar mee gebruiken? Dan sluit ik die tranciever gewoon alleen op het netstroom aan om af en toe de muis op te laden.

Ik las in een topic dat iemand dat gelukt was met een Toshiba notebook, maar zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? Werkt dit altijd? Of zijn er ook notebooks waar het niet op werkt?

Oftewel; een heleboel vragen, maar (nog) geen antwoord.

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-05 12:27
Echt helemaal niemand? :'(

edit:

Inmiddels weet ik zeker dat ik een Mac ga kopen en ik heb al gelezen dat de bluetooth muis van hun perfect werkt op de Powerbook en de iBook (met USB Bleutooth dingetje), dus ik ben hier niet meer in geinteresseerd.

Misschien is het wel handig voor andere mensen om een antwoord neer te zetten (mits je die hebt).

[ Voor 88% gewijzigd door -Mous- op 29-09-2003 22:41 ]