mijn posting op iemand anders zijn naam?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
dit klinkt misschien gek maar mijn posting in de kt7 startup error topic staat op iemand anders zijn naam. ik weet zeker dat ik die posting die nu op naam van fweekie staat heb geschreven. :(

kan iemand mij uitleggen hoe hij dit geflikt heeft?. ik had mijn wachtwoord onthouden wel aangevinkt.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Als je hebt laten onthouden en iemand anders gaat naar het forum en post, zijn jouw gegevens nog steeds actief.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
ik heb dus iets gepost en het staat op zijn naam niet andersom

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Gebruiken anderen dezelfde PC als jij ?

Dan lijkt het me namelijk een Cookie-issue, lees : Die ander zijn Cookie was nog actief, en toen jij reageerde, is dat dus op zijn naam gebeurd.

Oplossing : Koekjes opeten.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
ik ben de enige gebruiker op mijn computer.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Kieper dan gewoon eens je Koekjes weg, en kijk of het daarna weer gebeurd. Misschien is er of een Koekje corrupt, of je hebt enge info van GoT gekregen.

Hoe dan ook : Cookies Trashen.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1