Uitschrijving Ebay

Pagina: 1
Acties:

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-05 10:02
Weet iemand hoe ik me kan uitschrijven op ebay? ik heb echt de hele site doorgezocht maar ik kan echt niks vinden.
Ik wil me uitschrijven omdat ebay zo leuk is geweest om de komma een paar plaatsen naar rechts te schuiven op een paar boden die ik heb gedaan (stel ik bood €150,- dan stond er: u bood €1500,00) en die ik nu standaard win maar onbetaalbaar zijn :(.
Ik kan ze niet meer terugtrekken omdat de veiling binnen 12 uur afgelopen is. 8)7

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Op deze pagina staat hoe je het op moet lossen:

http://pages.ebay.com/help/buy/bid-retract.html

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-03 13:03
http://pages.ebay.nl/help/basics/select-RS.html ?

[ Voor 20% gewijzigd door Flex op 28-09-2003 23:48 ]

• Dude86
Ehm ja dat bid retraction wist ik maar dat is nu te laat. Ik vroeg me alleen af waar/hoe ik me kan uitschrijven want dat moet toch wel kunnen?

• Stephane
  • Laatst online: 06-03 14:31

Stephane

Behhhhh

Binnen 1 uur na bieden zou 't nog kunnen, en ik geloof dat een mailtje naar de plaatser van het product ook zou kunnen helpen, hij kan op een omslachtige wijze volgens mij wel een bod intrekken.

Zelf vind ik ebay waardeloos wat dit betreft. Ik verkoop heel wat via ebay maar weet bij voorbaat dat 50 % van de bieders niks meer van zich laat horen nadat de koop gesloten is.

Ik ben bang dat je de verkoper dus zult moeten teleurstellen.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
You accidentally enter the wrong bid amount. For instance, you bid $99.50 instead of $9.95.
Note: If this occurs, re-enter the correct bid amount immediately after you retract your bid. If you do not place another bid, the retraction will be in violation of eBay's policy and could result in your suspension.

Verwijderd

niet helemaal de bedoeling maar je kunt natuurlijk ook niet reageren en alle mail van e-bay achter de spam filter plakken en/of je e-mail adres opheffen.

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
If you place a bid during the last 12-hours of the listing: You may retract the bid only within one hour after placing the bid (and if your situation meets eBay's exceptional circumstances description).

When you retract a bid within the last 12 hours of the listing: You will eliminate only the most recent bid you placed. Bids you placed prior to the last 12 hours will not be retracted.

If you are not allowed to retract your bid during the last 12-hours of the listing, you may contact the seller to request that your bid be canceled. The seller will have the discretion whether to cancel your bid.
En natuurlijk kun je niet zomaar uitschrijven, dat zou fraude natuurlijk alleen maar aanmoedigen...

• Dude86
al opgelost heb een heel aardig mailtje naar de verkoper gestuurd :)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:01

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 17:05:
niet helemaal de bedoeling maar je kunt natuurlijk ook niet reageren en alle mail van e-bay achter de spam filter plakken en/of je e-mail adres opheffen.
Jep, een van de weinige manieren om van die ebay [cencuur] mensen af te komen ;).

Maar het is al opgelost lees ik :)
Pagina: 1