[Muis] Rechter muisknop blijft ingedrukt

Pagina: 1
Acties:
  • 532 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-05 21:11

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Het is nu voor de tweede keer binnen een paar dagen dat m'n rechter muisknop blijft hangen. Ik kan dan ook automatisch niet meer links klikken.. heel irritant dus.

Na de eerste keer heb ik het beestje open gehad, niets gevonden, weer dichtgemaakt en toen deed hij het weer naar behoren. Nu wederom opengemaakt, beetje geblazen voor het idee, en weer dicht. Helaas nu minder resultaat.

Zijn er mensen die een dergelijk probleem kennen en misschien een oplossing weten, of is dit gewoon -exit- en een nieuwe muis halen?

Oh ja, niet vergeten de hardware te posten ;)
Logitech Optical OEM muisje, dus met staart en een open ruggetje.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• ericding
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:51

ericding

Altijd de eerste.

Ja, als dit een mechanisch probleem is (dat de knop echt blijft hangen), dan moet je het toch *echt* mechanisch oplossen. Open maken, goed schoonmaken. Kijk ook eens op de plaats waar de knop scharniert tegen de rest van de muis. Tandenborstels willen ook nog wel eens helpen *D.
offtopic:
En anders: wat kost een muisje nowadays?

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Dat is nou het vervelende.. het is niet mechanisch. Ik kan nog steeds met die knop klikken, alleen gebeurt er niets. Het was gisteravond zo dat hij ingedrukt bleef, nu gebeurt er gewoon niets. Het is dus electronisch ben ik bang.

En een muisje kost een paar euro's... en laat ik die nou toevallig net even niet hebben (daar ben je toch student voor? ;))

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
nou als je zeker weet dat het geen software probleem is (dus andere muizen doen het wel)
dan zou ik gaan denken aan een draad breuk in 't kabeltje of een kapot knopje.

hier kan je weinig aan doen. De draad kan je wel opnieuw solderen, maar 't lijkt me redelijk veel moeite voor ene muisje

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Ach.. soldeergereedschap heb ik in huis, dat kost me nix. Alleen lijkt het me lastig om te vinden waar het probleem zit, aangezien ik echt niets alternatiefs of stuks in dat ding zie.