Toon posts:

[Start Up Delayer]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met deze app? De mogelijkheden ervan klinken wel goed maar ik vraag me af of het ook echt goed werkt, en wil het zelf niet uitproberen, heb vaak genoeg een onstabiel systeem gekregen van dit soort applicaties.

http://www.r2.com.au/software.php?page=2&show=startdelay

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Verwijderd

Ik ken het programma niet en ik zie er het nut ook niet van in.

Een systeem dat crashed moet opnieuw geinstalleerd worden of gefixxed:

Haal er eens Ad-Aware/Spybot en een up to date virus scanner overheen?

Verder is de beste manier om je computer normaal op te laten starten door al het nutteloze in start-uitvoeren(run) "msconfig" - tabblad startup.ini(opstarten) uit te vinken.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

• Beowulf27
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 15:26:
Een systeem dat crashed moet opnieuw geinstalleerd worden of gefixxed:
Haal er eens Ad-Aware/Spybot en een up to date virus scanner overheen?
Lees eerst eens wat de TS schrijft...

Ik ken het programma zelf niet, heb ooit wel een soortgelijk iets gehad. Ik merkte zelf weinig tot geen verschil, maar dat kwam voornamelijk omdat ik maar een tweetal programma's automatisch opstartte. Misschien als je er 10 tegelijk opstart dat je verschil zult merken, maar het lijkt mij echt de moeite niet waard.

Working @ http://www.tricode.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik laat deze app dan toch maar links liggen, vooral ook omdat ik eigenlijk geen reviews ervan kan vinden.

Trouwens, over MSconfig gesproken, ik zie dat er bij de startup ini nog heleboel troep staat die ik allang heb verwijderd en uitgevinkt in apps als StartupControl, hoe zit dit nou?

Verwijderd

Ik begrijp je vraag niet helemaal maar er is een hoop hardnekkige software dat graag opstart zonder dat je het wilt. Je kan het opstarten van software ook regelen in de registery, tis aleen jammer dat ik het 1 2 3 effe niet meer weet te vinden.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
HKLM/HKCU>Software>Microsoft>Windows>Currentversion>Run

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag ging over MSConfig, daarin stonden een heleboel dingen als bv "Liquid Audio" en "Ezula" etc nog aangevinkt, terwijl ik het in een ander start up control programma had uitgevinkt, dus wie heeft het nou bij het juiste eind?

Verwijderd

Als ze bij je MSconfig aan staan dan starten ze op toch!? Lekker uitvinken dus :)
Pagina: 1