Toon posts:

MAC OS 9.1 - Local user cancel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn Apple heb ik het programma Easy Transfer van Sagem draaien om foto's te versturen naar mijn clienten.
Nu krijg ik zeer regelmatig de volgende foutmelding - Transfer Result : 9, Local User Cancel

Wie kan me meer vertellen waar deze foutmelding vandaan komt en hoe op te lossen

Ik werk met Mac OS 9.1 en Easy transfer 4.04

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

de gebruiker heeft op 'cancel' gedrukt is het eerste wat mij tebinnen schiet. Verder ken ik het programma niet, maar dit klinkt mij erg logisch in de oren ;)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:06

OgWok

U.N.C.L.E.

Ja dan duikt al snel de vraag op, het heeft goed gewerkt en vanaf wanneer niet meer?

Heb je meer info over dat versturen. Dus bv. van waar naar waar stuur je de foto's en hoe.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Verwijderd

Topicstarter
De gebruiker ben ik zelf en er word niet gecanceld door mij, het gebeurt geheel uit zichzelf.
Het heeft goed gewerkt tot ik mijn G3 de deur uit deed en de G4 ging gebruiken, met alles hetzelfde
Een en ander gaat via mij ISDN lijn en begint van het bestand met ±120 kb/s en zakt dan terug naar ± 75 kb/s vaak krijg ik daarna de foutmelding

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-04 15:37

chem

Reist de wereld rond

Nieuwste drivers geinstalleerd? Draai je OS 9 of OS X (en OS 9 via Classic)? Wat zegt de site van Sagem?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
Site van Sagem werkt haast niet meer en geeft geen info, de laatste driver die ik kon vinden zijn geinstalleerd

het is een product waar geen ondersteuning meer voor gegeven word omdat men er gewoon mee gestopt is

Verwijderd

Topicstarter
zojuist een Apple USB patch gekregen en zoals het nu laat aanzien werkt het correct

iedereen zover bedankt

• zakalwe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-02 14:30
De Sagem PPP tools laten ook ergens een log file achter, daar zou je ook naar kunnen kijken (waarschijnlijk in je Systeem folder of in Systeemfolder:preferences of zo).

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:04
Dat zou kunnen, maar het probleem lijkt al opgelost, gelukkig ;)
Pagina: 1