Toon posts:

[A7N8X Deluxe] Pc ineens niet meer werkend

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is mijn probleempje
ik heb een:
A7N8X Deluxe
Amd 2500+
512 ddr Twinmod
120 gb schijf
gf4 ti 4200
Noname 300 Watt voeding

Heb vrijdag een upgrade gedaan nieuwe cpu mobo en geheugen en draaide tot nu toe zonder problemen @ waterkoeling. Alleen was ik net me pc aan het opstarten en ineens slaat ie af dus ik kijk ik me kast voel aan me koelblok ect allemaal gewoon "koel". ruik geen vreemde geur ect. Ik denk hmmm en probeer me pc weer aan te zette maar doet ie niet power kabel eruit gehaald 30 min gew8t kabel er weer in pc proberen aan te zette doet niks. wel brand het groene lampje van me mobo.

Weet iemand wat ik moet doen :S

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Hij slaat af? Misschien ergens kortsluiting gemaakt? Een klein lekje ergens? Gewoon een voor een alle onderdelen apart testen, dat is toch echt het enige wat je kan doen.

MechWarrior || Monsters Game

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 11:48
Nou, het kan nog vanalles zijn op dit moment, van brak geheugen tot kapotte proc, brakke voeding etc...

Dus stel ik voor eerst de handige troubleshooter te lezen.

Als je hierna nog steeds problemen hebt, wat me onwaarschijnlijk lijkt, kun je het hier posten.

We wachten gespannen af.

.

Verwijderd

Misschien zoekt je moederbord eerst naar signaal (snelheid) van fan. Kan hij het niet vinden schakelt hij thermische beveiliging in. Dus probeer een fan aan te sluiten met gele draad. Daarna in de bios fanspeedcontrol uitschakelen.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 18:39

mvds

Totally awesome!

Ook geen piepjes? Heb je een koptelefoon of speakers aangesloten zitten? Wat zegt je pc dan? (leuk zo'n pratende vrouw die je zegt wat er mis is :P)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Ik zie helemaal niet wat je geprobeerd hebt afgezien van de prikkabel er een half uur uit getrokken te hebben. Ik heb geen zin om dit topic eerst weer vol te laten stromen met tips die al honderduizend maal gegeven zijn en welke dientengevolge ook in de FAQ zijn opgenomen. Check dus eerst deze: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter Probeer zo veel mogelijk uit en als het allemaal niet mag baten open je vervolgens een topic met daarin alles wat je geprobeerd hebt inclusief bevindingen. Een beetje voorwerk eer je een topic begint is namelijk wel gewenst :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.