Toon posts:

Spelletjes lopen vast op een compaq

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op m`n werk staat een compaq van iemand voor spelletjes, maar er werd tegen mij gezecht dat de spelletjes na zo`n 5 a 15 al vast liepen, en dan was de eenigste mogelijkheid om te rebooten. nou je snap dat dit niet echt opschiet dus...
Ik heb al een beetje gekeken en getest, maar nu komt het raare ik kreeg hm gewoon niet plat, hij liep gewoon niet vast. Het eenigste wat ik had verandert was dat waren de pixels, want die stonden iets van 800x600 nou dan zit je met grote oogjes achter dat ding dus dat schiet niet op dacht ik, maar ik weet niet echt og het nou daar aan ligt of aan iets heel anders :?
en het zijn geen windows spelletjes, het zijn gewoon normaale spellen zoals "spiderman, GTA 2, GTA vice city, een demo`tje, The Sims.
nou denken jullie mischien wel, van nou je hebt hm toch niet plat gekregen dan is het toch goed, ja maar ik wil een preciese reden (een logische) wrom die het bij mij wel doet en bij andere niet.

dus mijn vraag aan jullie wat zou hier nou de oorzaak van kunne zijn, en de oplossing

VGA: Gf4 Ti4200 128mb
CPU: ik dacht een AMD 1600+
het is een niet al te oude compaq, iets van 1,5 jaar oud

mijn dank is groot :)

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
Heb je er ooit naast gestaan terwijl een andere user em vast liet lopen?
Zo nee dan hebben we grote kans dat het probleem al bekend is :P (as in user)

En heb je em wel geprobeert op 800*600?
zo nee probeer dat eens.. zo ja zie paar regels hier boven :P

en natuurlijk de normale zooi.. up to date drivers enzo??

[ Voor 11% gewijzigd door LordMithril op 28-09-2003 23:15 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:36
Als jullie allemaal dezelfde spellen spelen met dezelfde settings, kan het niet anders dan dat hij vastloopt omdat degene die er achter zit wat fout doet. Het kan gewoon niet aan drivers liggen. ;)

There is no magic.