Toon posts:

Nokia laat gemiste oproepen niet zien?

Pagina: 1
Acties:
  • 702 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje wat me nu al met meerdere Nokia's is overkomen. Ik heb een gemiste oproep, en dan druk je dus zeg meer 'door' om te kijken wie het is, maar als je niet wacht en dus nog een keer drukt is alle info over die oproep weg. Nergens meer terug te vinden. Is dit een bug of komt het omdat het dan misschien hetzelfde nummer is als de laatst gemiste oproep? Maar dit laatste is dan wel raar, want hij laat wel het tijdstip zien van de 'oude' oproep zeg maar.

Ik drukte volgens mij bij het scherm '1 nieuw nummer' door, als je dat doet is alles weg. Ik kon in de search niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jappo112
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-09 22:14
Kan me wel herinneren de oude Nokia's zeiden "Geen Info" bij een geheim nummer, daarna kon je de gemiste oproep ook nergens meer in je mobiel terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Nee, is geen bug. Niet-gemelde nummers verdwijnen uit de lijst inderdaad.
It's not a bug, it's a feature :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ff voor de zekerheid: heb je het over een nummer met of zonder zichtbaar nummer? Als het nummer niet zichtbaar is, sluit ik me aan bij mijn voorgangers; als het nummer wel zichtbaar is, moet er iets over terug te vinden zijn.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
pven schreef op 28 September 2003 @ 23:18:
Ff voor de zekerheid: heb je het over een nummer met of zonder zichtbaar nummer? Als het nummer niet zichtbaar is, sluit ik me aan bij mijn voorgangers; als het nummer wel zichtbaar is, moet er iets over terug te vinden zijn.
bij de oudere is dit idd het geval
bij de nieuwere (ikzelf heb 6610) laat die ook de tijden bij onbekende nummers zien

t enige wat ik nog mis, is als ik per ongeluk een nr wegdruk zonder t nr gezien te hebben dat nr niet meer terug tevinden is

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is "behaviour by design". Mijn Nokia's 3310 en 7110 deden het in ieder geval ook zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het zou een onbekend nummer kunnen zijn, maar die neem ik sowieso niet op. Bedankt voor de reacties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Onder: Menu > Oproep-info > Gemiste oproepen, kan je toch altijd je gemiste oproepen terug vinden?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
CrashOne schreef op 29 September 2003 @ 07:27:
Onder: Menu > Oproep-info > Gemiste oproepen, kan je toch altijd je gemiste oproepen terug vinden?
niet met anonieme nummers bij sommige nokia's...

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 08:13
Onder andere bij m'n 3310...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Korakal schreef op 28 September 2003 @ 23:14:
Nee, is geen bug. Niet-gemelde nummers verdwijnen uit de lijst inderdaad.
It's not a bug, it's a feature :)
Inderdaad, tot nu toe heb ik dit meegemaakt bij de 3210, 3310, 3410, 3510, 6610, 7610 en de 7210. Dus als het een bug is (wat me niet lijkt) dan lijkt het me sterk dat Nokia deze er zolang in laat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Als ik met mn 3510i een ano oproep mis staat ie wel in mn oproepen lijst als geen nummer, met tijdstip ed.. Als iemand bv 2x belt en die mis ik staat er dit in mijn lijst:
naam (2)
alleen vind je niet de tijden apart terug van de 2 oproepen

edit: oja je kan dus wel van de oproepen apart de tijden opvragen :P:)

[ Voor 14% gewijzigd door Megamind op 29-09-2003 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia heeft het logboek van de oproepen op een niet logische plek gezet...
Menu-->Contacten-->Logboek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:47

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd bedankt voor je toevoeging, maar ik gok toch dat de TS na 15 jaar wel een oplossing heeft gevonden. Het kicken van topics is dan ook niet toegestaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.