Toon posts:

HDD van 40Gb in Biostar M6TBA Pentium II niet herkend

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Pentium II met een Biostar M6TBA moederbord, nu ik deze wou aansluiten zegt de bios dat er geen hdd aangesloten is. Sluit ik de oude weer aan doet hij het gewoon. Wat kan hier de oorzaak zijn. (de hdd is niet kapot doet het wel in mijn andere systeem)(HDD is een Maxtor DiamondMax Plus 8 van 18June2003)
Nadat ik deze hdd er in had gedaan wil mijn computer ook niet meer opstarten met mijn oude hdd, hij zegt elke keer dat er geen goeie diskette in het diskette station zit, maar er zit helemaal geen diskette in?? Hoe kan dit.

Dus eigenlijk heb ik 2 vragen, waarom herkent mijn bios mijn hdd niet, en waarom ziet de computer diskette´s die er helemaa niet zijn.

B.v.d.
Pascal :? :?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:36

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Search + Faq , Suc6!

Welkom op GoT btw ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Michael Knight op 28-09-2003 22:50 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

jumpers op hd, biosupdate, zoeken?

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-03 13:03
Volgens mij kan dit bord niet hoger omdat er sinds 1999 geen bios update meer is geweest....20GB zou de max zijn.

effe verder zoeken......

Verwijderd

Flex schreef op 28 september 2003 @ 23:08:
Volgens mij kan dit bord niet hoger omdat er sinds 1999 geen bios update meer is geweest....20GB zou de max zijn.

effe verder zoeken......
Dan zou hij alsnog de schijf moeten herkennen als een 20 gig schijf, maar in dit geval herkent hij em helemaal niet

Staan de jumpers op de de schijf wel juist en zo?

Verwijderd

Topicstarter
De jumpers staan goed mijn andere pc herkend hem zonder probleem, en een bios update kan ik niet vinden.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

In de FAQ van dit subforum staan meer oplossingen aangedragen :)

Omdat je met dit topic aantoont de [faq]registratievoorwaarden[/] niet helemaal hebt gelezen, verzoek ik je bij deze om dat alsnog te doen. Vooral het forumgedrag gedeelte is belangrijk. Daarin staat ook uitgelegd wat wij hier op GoT van jou verwachten voordat je een topic opent. Daaronder valt dus het raadplegen van de subforum-FAQ ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.