Ik heb gisteren een Aopen 350 Watt voeding gehaald. Nu had ik eerst een noname atx 350watt voeding. En die heb ik nu dus vervangen met die Aopen voeding. Het echte probleem dat ik nu heb is dus dat is zodra ik mijn atlon xp 2500+ barton clock naar een 3200+ ( door middel van de FSB..) de Aopen voeding onstabiel word... Hij deed het eerst perfect met die noname voeding @ 3200+.
Mijn current setup is:
Asus A7N8X-Deluxe
Radeon 9700 Pro
512 MB Ram PC2700
AthlonXP 2500+@3200+
80 GB WD HD
Aero 7+
Even voor de duidelijkheid ik gebruik momenteel geen DVDROM/CDRW/Floppydisk/Geluidskaart of wat dan ook op mijn Aopen. Op mijn noname ATX 350 Watt voeding deed ik dit dus wel en het werkte gewoon perfect. Ik gebruik het programma Asus PC Probe om mijn Voltages te monitoren. Nu gebeurd het dus als ik mijn PC op 3200+ clock en 3dmark03 draai met mijn radeon 9700 pro. De 12 volt lijn op pc probe niet recht blijft lopen maar duidelijke pieken en dalen heeft. En dat zorgt ervoor dat mijn 3dmark crashed. Zodra ik mijn proc weer op 2500+ zet , werkt alles weer normaal. En is de 12 volt lijn weer stabiel in PC Probe. Ik heb echt geen id waar het aan kan liggen en ben daarom dus echt radeloos. Zou iemand me kunnen helpen? Het rare is nog is dat het op de Noname 350Watt voeding allemaal wel werkte inclusief de cdroms en floppy ik zal ff voor de duidelijkheid de setup hier neerzetten wat ik gebruikte met de noname voeding:
Asus A7N8X-Deluxe
Radeon 9700 Pro
512 MB Ram PC2700
AthlonXP 2500+@3200+
80 GB WD HD
Aero 7+
Aopen DVDRom
Liteon CDRW
Floppy
Het lijkt me sterk dat een Noname voeding beter is als een Aopen
dus aub wat hulp is welkom.... alvast bedankt
Mijn current setup is:
Asus A7N8X-Deluxe
Radeon 9700 Pro
512 MB Ram PC2700
AthlonXP 2500+@3200+
80 GB WD HD
Aero 7+
Even voor de duidelijkheid ik gebruik momenteel geen DVDROM/CDRW/Floppydisk/Geluidskaart of wat dan ook op mijn Aopen. Op mijn noname ATX 350 Watt voeding deed ik dit dus wel en het werkte gewoon perfect. Ik gebruik het programma Asus PC Probe om mijn Voltages te monitoren. Nu gebeurd het dus als ik mijn PC op 3200+ clock en 3dmark03 draai met mijn radeon 9700 pro. De 12 volt lijn op pc probe niet recht blijft lopen maar duidelijke pieken en dalen heeft. En dat zorgt ervoor dat mijn 3dmark crashed. Zodra ik mijn proc weer op 2500+ zet , werkt alles weer normaal. En is de 12 volt lijn weer stabiel in PC Probe. Ik heb echt geen id waar het aan kan liggen en ben daarom dus echt radeloos. Zou iemand me kunnen helpen? Het rare is nog is dat het op de Noname 350Watt voeding allemaal wel werkte inclusief de cdroms en floppy ik zal ff voor de duidelijkheid de setup hier neerzetten wat ik gebruikte met de noname voeding:
Asus A7N8X-Deluxe
Radeon 9700 Pro
512 MB Ram PC2700
AthlonXP 2500+@3200+
80 GB WD HD
Aero 7+
Aopen DVDRom
Liteon CDRW
Floppy
Het lijkt me sterk dat een Noname voeding beter is als een Aopen