[CDR10]Font werkt niet!

Pagina: 1
Acties:

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
Goedenavond,

Ik heb de search al gebruikt, maar het eerste topic in die lijst, die overigens het meest op mijn probleem lijkt, geeft geen oplossing voor dit probleem.

Mijn probleem is als volgt: Ik gebruik in een van mijn ontwerpen het lettertype 911 Porscha. In de Bitstream font nav. van CDR10 doet ie het wel, maar zodra ik een tekstvak in CDR10 selecteer en er 911 Porscha van maak, verdwijnt de tekst gewoon. Ook staat er geen voorbeeld van de font in de fontlijst aan de rechterkant, terwijl dat bij de rest van mijn fonts wel zo is.

Waarom doet mijn font ut niet!?

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
het is niet toevallig het geval dat het font alleen hoofdletters bevat en jouw tekst alleen kleine letters? klinkt raar, maar komt wel eens voor.

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
Neej, ik heb al een andere Porsche lettertype gedownload, een van de twee hits bij google :P... Die heeft idd alleen maar hoofdletters... Probleem is dat de font het wel doet in Illustrator, Photoshop, PSP 7.04, Paint >:)... Echt alleen in dat CorelDraw niet... *en de drukker wil CDR....* {Pfooei}

Dell Studio XPS 16

Verwijderd

illustrator kan toch cdr exporteren? is wel geen oplossing voor je probleem, maar wel voor je klus :P

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
CorelDraw kan wel AI openen, Illustrator kan geen CDR exporten... Nu heb ik dus wel een design in AI, maar als ik die probeer te openen in CDR, dan geeft ie: "The file is corrupted"...
(Ook als ik zelfs in AI versie 3 export)

Dell Studio XPS 16

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Jemig, waarom wil je drukker per sé CDR? Hij hoeft er toch niks meer aan te veranderen? Vraag hem of PDF ook mag, of EPS, en lever zo mogelijk de pantone kleuren mee als dat an toepassing is...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
Hij's zwart wit :P

EPS had ik geexport, maar die n00b kon dus geen EPS openen? (wtf)... PDF... Kan ik PDF exporten in Illustrator?

* Scyth alt-tabt naar Illustrator... en ziet: JA!

Ik ga dat dus eens even vragen... Maar eigenlijk vroeg hij expliciet om CDR... Rotprog

Dell Studio XPS 16

Pagina: 1