Hallo,
ik wil graag van te voren even zeggen dat ik WEL de search heb gebruikt, en de daar aangeboden oplossingen helpen gewoon niet.
Ik heb een soort startpagina, waar de link opstaat naar de eigenlijk homesite.
Op die startpagina staat ook de netstat teller code, zodat ik zeker weet dat die maar 1x word opgevraagd.
Op zicht werkt het prima, alleen voor de mensen die het irri vinden heb ik erin gemaakt dat je een vinkje kan aanvinken
die vervolgens een cookie op je systeem zet.
De volgende keer zal hij die cookie zien en direct doorgaan naar de eigenlijk homesite en hoef je dus niet meer op de link te drukken van de startpagina.
Ook dit werkt perfect.
Echter als ik dit doe, dan registreerd de netstat teller het bezoek niet meer, het zal waarschijnlijk allemaal te snel gaan.
Hieronder mijn code:
EDIT:
ik heb dus nu al wat code aangepast.. in asp word gekeken of er de cookie is.. en dan word er of een lege functie geplaatst dus geen redirect, of wel een redirect erin gezet.
Nu moet ik alleen nog ff voor elkaar krijgen dat hij eerst alles inlaad.. dat werkt nog niet zo goed. Iemand een idee
Ik hoop dat iemand me een oplossing kan bieden, want ik weet eigenlijk geen echte andere opties meer.
ik wil graag van te voren even zeggen dat ik WEL de search heb gebruikt, en de daar aangeboden oplossingen helpen gewoon niet.
Ik heb een soort startpagina, waar de link opstaat naar de eigenlijk homesite.
Op die startpagina staat ook de netstat teller code, zodat ik zeker weet dat die maar 1x word opgevraagd.
Op zicht werkt het prima, alleen voor de mensen die het irri vinden heb ik erin gemaakt dat je een vinkje kan aanvinken
De volgende keer zal hij die cookie zien en direct doorgaan naar de eigenlijk homesite en hoef je dus niet meer op de link te drukken van de startpagina.
Ook dit werkt perfect.
Echter als ik dit doe, dan registreerd de netstat teller het bezoek niet meer, het zal waarschijnlijk allemaal te snel gaan.
Hieronder mijn code:
EDIT:
ik heb dus nu al wat code aangepast.. in asp word gekeken of er de cookie is.. en dan word er of een lege functie geplaatst dus geen redirect, of wel een redirect erin gezet.
Nu moet ik alleen nog ff voor elkaar krijgen dat hij eerst alles inlaad.. dat werkt nog niet zo goed. Iemand een idee
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| <script>
//wat andere scripts nog
</script>
<script type="text/javascript">
function preLoad()
{
if(document.all) //als alles is ingeladen deze code uitvoeren
{
//als redirect cookie bestaat dan javascript code plaatsen voor doorlinken, anders functie leeglaten.
<%
if(LEN(request.cookies("redirectBKpage")) > 0)then
%>
window.location = "index.asp";
<%
end if
%>
}
else return;
}
</script>
<head>
</head>
<title>
</title>
<body onLoad="preLoad()">
TEKST
LINK
-standaard netstat teller code-
</body> |
Ik hoop dat iemand me een oplossing kan bieden, want ik weet eigenlijk geen echte andere opties meer.
[ Voor 28% gewijzigd door mr._Anderson op 28-09-2003 22:39 ]
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net