AGP divider

Pagina: 1
Acties:

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Laatst heb ik ergens (volgens mij was het in de laatste c't) gelezen dat er een moederbord is dat ook een AGP divider van 1/2 ondersteunt. Als je die mogelijkheid hebt is de zwakste factor tijdens het overklokken, de videokaart, buiten spel :) en dat heb ik wel nodig om de 600 te halen met mijn P3 450 met Asus V3800 TNT2

Weet iemand om welk moederbord het gaat?

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Mobo's die chipsets hebben met een van die nieuwe P2 chipsets van VIA (weet niet precies welke, kan je vast ergens vinden).
Kweetniet of Ali ook zoiets heeft. Wat ik wel weet is dat geen van deze chipsets ook maar in de buurt komt van de performance van de BX dus of je er nou zoveel mee op gaat schieten ...

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• MP3-Junky
  • Niet online
Mijn P3-450 haalt WEL 600 met mijn ASUS V3800 TVR TNT2 :)

• Mini-me
  • Niet online
Ik zit nu op 558 en ik heb de 600 nog niet geprobeerd te halen. Doet je V3800 totaal niet moeilijk dan? AGP draait met een fsb van 133 toch wel bijna op 90 mhz, het 'absolute' maximum. Ik heb nog steeds de standaard koeler en ik wil wel 600 proberen maar dan wil ik eerst een fatsoenlijke koeler hebben :)

Verwijderd

Hallo mensen,

Om alleen je professor op te krikken d.m.v. alle andere onderdelen de keel dicht te knijpen, gaat natuurlijk niet werken. Wauw een 450 @ 600, maar ondertussen draait je systeem net zo snel als in orginele toestand, met als enige "winst" dat je de levensduur van je professor danig aan het verkorten bent.