Ik ga binnenkort op kamers, en ik weet nog niet zeker of ik daar een internetaansluiting heb. (Zo niet, het is een studentenflat, dus dan ga ik ff het initiatief nemen voor het aanleggen van een netwerkje
) In het begin zal ik dus hoogstwaarschijnlijk zonder internet zitten, dus weet iemand of het mogelijk is om outlook (en dan dus in ieder geval e-mail, agenda en contactpersonen) via een usb pen te synchroniseren?
Je kan toch gewoon je PST file handmatig naar je USB pen kopieren?? Er is ook een backup tooltje (officieel Microsoft!) wat perfect in Outlook integreert en bij het afsluiten een kopie van de PST op een vooraf opgegeven lokatie plaatst.
Outlook 2002/2000-invoegtoepassing: reservekopie van persoonlijke mappen
Outlook 2002/2000-invoegtoepassing: reservekopie van persoonlijke mappen
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
Die USB pen heeft hier niets mee te maken lijkt me, doe eens [search=exporteren outlook email adressen] oid, er is zat over te vinden.
En als je nou een beetje veel mailtjes hebt duurt dat dus verschrikkelijk lang.....
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 21:11 ]
Verwijderd
Wat wil je nou eigenlijk ? "Outlook synchroniseren via usb pen" ja leuk, maar zeg nou eens precies wat de bedoeling is, dan krijg je misschien nuttige reacties waar je mee verder kunt.Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 21:11:
En als je nou een beetje veel mailtjes hebt duurt dat dus verschrikkelijk lang.....